Niet iedereen gebruikt de banditi source.
Dus het is slim als je uitlegd wat de bug persies is.
Je bent hier pas en je hebt meer topic's gestart om te vragen als dit en dit al gefixt is en waar je de fix kunt vinden;)
Posts by Mokerr
-
-
Dat is geen Pokemon game. Maar gewoon een criminal die Pokemon source heet.
-
1. Welke bug is er.
2. Probeer zelf wat? -
- Soort layout = Maffia
- Waarom jij = Ik ben vanplan om een game van 0 te scripten en daarbij heb ik een mooie layout nodig.
Ik kan niet dsignen en bij een dsigner gaat me teveel geld kosten. -
-
Is gewoon maffiacity als het goed was.[offtopic]Kan er ook naast zitten.[/offtopic]
-
lhmedia @
Wat jij zegt is niet waar. Er staat erin dat het goed goed is om de bijbel etc te lezen.
En dat we met die mensen moeten leven. Dus niet laten bekeren slaan moorden schelden of wat dan ook! -
-
Pharox @ Veel mensen die criminele gedragen hebben vertonen hebben er nu spijt van. Maar omdat ze een strafblad hebben gaat werkt zoeken niet. Dus de meeste gaan verder omdat ze geen keus hebben. En aan geld moeten komen.
-
Dat heb ik al geprobeert
PHP
Toon Meer5.if($gebruiker == $login2){ 6.?> 7. <tr><td class='inhoud_c' width='5%' style='vertical-align: middle; style='background-color: #606060;'><?php echo $j ?></td> 8. <td class='inhoud' width='20%' style='background-color: #606060;><a href="nav.php?p=profile&x=<?php echo $info->login ?>" width=\"200\"><?php echo $login2 ?></a></td> 9. <td class='inhoud' width='20%' style='background-color: #606060;><?php echo $rank ?></td> 10. <td class='inhoud' width='20%' style='background-color: #606060;><?php echo $mrank ?></td> 11. <?php if($info->clan != ''){ ?> 12. <td class='inhoud' width='20%' style='background-color: #606060;><a href="nav.php?p=fam&x=<?php echo $info->clan ?>" width=\"200\"><?php echo $clan ?></a></td> 13. <?php } else { ?> 14. <td class='inhoud' width='20%' style='background-color: #606060;>Geen</td> 15. <?php } ?> 16. <td class='inhoud' width='15%' style='background-color: #606060;><table cellspacing='1' bgcolor='#000' width='100'>
Dan heb ik nog else erbij gedaan. -
Hey CP'ers
Ik wil mijn ledenlijst zo aanpassen dat de opvul effect anders is dan bj anderen.
Daarmee bedoel ik als je naar ledenlijst gaat.
Dan zie je alle leden maar als je jou naam ziet dan krijg je een andere opvul effect bijv._______________
Speler1
Speler2
Dit ben ik
Speler3
Speler4.
_______________Kan iemand me helpen ik kom er echt niet uit.
Tot nu toe heb ik dit http://www.codedump.be/code/570/
Maar het werkt niet.Alvast bedankt...
-
Maaark @
Lager opgeleid? Dat moet je niet zeggen. Ik ken veel allochtonen die heel slim zijn. Dus daar licht het niet aan.
Niet elke Allochtoon is slecht. -
Pharox @
Alles heeft een reden. De allochtoonse criminelen die stelen enzv.
doen het omdat de laatste tijd niets woord gegund. Als mensen een baan zoeken worden ze meestal niet aangenomen omdat ze allochtoons zijn. -
Waarom vind je dat allochtoonse criminelen een reisje terug moeten krijgen? Iedereen gelijke kansen tog?
-
Nee je kant het laten. Maar je kan bijv power vipdays enzo erbij zetten. Want het is nu te leeg.
-
Punten: 7/10
Minpunten: Die zwarte veld.
Tips: Die zwarteveld is te leeg vind ik. Maar voor de rest top! -
Ja.
-
Maaark @
En daarmee bedoel je?
-
Okeey, Jullie praten nu over boerka's hoofddoekjes en allochtoonse criminelen. Nou je hebt niet alleen allochtoonse criminelen maar ook autotochoonse criminelen. Dat heeft namelijk een reden. Stoer doen of omdat ze het niet meer zien zitten.
En niet alleen moslimse vrouwen dragen hoofddoeken. Kijk maar een rond op de markt bijvoorbeeld. Je ziet ook nederlandse vrouwen die een hoofddoekje dragen? Okeey bij een boerka zie je helemaal niks van het gezicht. Maar dat gaat ons tog niet aan? Alz ze een boerka willen dragen of niet moeten wij er tog niet mee bemoeien?
Net als als je door heel Nederland verboden is om spijkerbroeken aan te trekken. Dat ga jij tog ook niet leuk vinden dat andere mensen ermee bemoeien met wat jij aantrekt? -
Iemandd een ander oplossing?