Posts by Mokerr
-
-
En wat is er persies fout?
-
Superior @ Ik heb ook wat geprobeert maar ik kom er niet uit, ik probeer altijd voor ik een topic open;)
----
Patrick @ Het geeft geen error aan maar het verandert de clanlevel niet.
----
Het moet zijn: Als je op een button klikt moet de rechterhand van de familie weg. Dus zijn clanlevel moet 1 worden anders is tie nogsteeds de rechterhand van de familie. -
Vergeten @
Nop, dat werkt ook niet.
-
Jannick @ Het was D'r moeder was met aan haar aan de telefoon
Toen zei ze dat ze moest ophangen omdat er iemand aan het aanbellen was. -
1 - MijnMaffia.nl
2 - OwnCrime.nl
3 - OnlineGameManager.nl -
Wachtwoord vergeten?
-
-
-
Ik woon ook nog is in de buurt. Ongeveerr een halfe km verder.
-
Scripts » Criminal Scripts » [BDT] Familiebeheer +- bug doneren opgelost.
http://www.criminalspoint.com/db/script/395.htmlEr is niet voor niks het kopje "Scripts"
-
De verdachte van de moord op Milly Boele heeft dinsdag zijn daad opgebiecht aan zijn vriendin, met wie hij samenwoonde. Sander de V., politieagent van het korps Rotterdam-Rijnmond, en zijn vriendin zijn vervolgens naar het plaatselijke politiebureau gegaan. Dit is bekendgemaakt tijdens de persconferentie van woensdagochtend van politie Zuid-Holland Zuid.
Verder is uitgekomen dat de moeder van Milly van haar dochter in hun laatste telefoongesprek heeft gehoord, dat er een buurman voor de deur stond. Eerder zou Milly nog gezegd hebben, dat er een 'meneer' voor de deur stond. De verdachte heeft tijdens het verhoor geen motief gegeven voor de moord. Wel bekende hij direct dat hij Milly om het leven heeft gebracht. Op avond van haar vermissing zou hij haar begraven hebben in zijn tuin. Sectie moet vandaag aanwijzen of het meisje ook seksueel is misbruikt.
Bron Msn.nl
-
-
Met zn alle op naar Bing
-
Deze ook nog;)
-
De CrimeClub source is illigaal.
En het is het best om altijd een online demo te vragen. -
Helemaal top. Alleen zal ik de lettertype van de menu veranderen en de onderkant wat beter afwerken.
-
1. Is er een vergoeding?
2. Kan je zelf ook wat? -
Citaat van larsisgoed9
Wat vind jij nu van die "neger" taal?
Dat vind ik een beetje rasictis want,
1. ewa en wolla is marokaans dat zijn worden die in marokko worden gebruikt.
2. Het is geen 'negertaal'. Maar straattaal Nlers marokkanen turken etc spreken dat wel eens.Ik zelf heb er geen problemen mee.
-
Ik heb Mokerr Mobile G666
- Tomtom (alleen amsterdam)
- Genoeg geheugen voor 2liedjes (totaal 1 minuut)
- FM-radio (Geen ontvanger)
- Geen telefoonboek & berichten
- Super sloom internet wel tot 1MB
- Camera (appartkopen Only VGA)Een aanraderr!