Jongens hier boven. Wie zegt dat ie het gaat vrijgeven;)
Waarom 2x de zelfde if?
Posts by Mokerr
-
-
PWYL ziet er heel anders uit hoor? Ik heb em.
-
Wat Superior al zei. Dat kan je makkelijk fixen.
Hoe hoeft alleen deze code erboven te zetten:PHP<? if(basename($_SERVER['REQUEST_URI']) == 'message.php') { header("Location: index.php?a=message");} ?>
Uitleg
If Chekt wat de link is. Als het message.php is word je automatish gestuurd naar index.php?a=message.
Als de link gewoon index.php?a=message gebeurt is niets. -
Hey boys dwaal niet af;) We hebben het over de css.
Niet hoe slecht z'n game is;) -
Jannick @ Je bent topper dan top!:cheer:
:slotje:
-
We gaan niet alles voor je doen!
Niet iedereen gebruikt de banditi source! -
Die vind ik te uigebreid. Ik wil een simpele.
-
Hey CP'ers. Ik weer.
Ik wil een tab systeem hebben voor m'n bel systeem. Ik heb het volgende gehaald[offtopic]Gepakt uit het Script db hier op cp[/offtopic]PHP
Toon Meer<script language="javascript"> function openTab(pTabPage,pTab){ document.getElementById('tabs_1').style.display = 'none'; document.getElementById('tabs_2').style.display = 'none'; document.getElementById(pTabPage).style.display = 'block'; document.getElementById('tab1').style.background = ''; document.getElementById('tab1').style.fontWeight = 'normal'; document.getElementById('tab2').style.background = ''; document.getElementById('tab2').style.fontWeight = 'normal'; document.getElementById(pTab).style.background = 'url('images/tab_info_arrow.gif') bottom no-repeat'; document.getElementById(pTab).style.fontWeight = 'bold'; } </script> <div style="width:100%; height:25px; font-family:arial; font-size:12px; color:#2a190e;"> <div id="tab1" style="float:left; height:26px; margin:0px; padding:0px; margin-left: 5px; background:url('images/tab_info_arrow.gif') bottom no-repeat; font-weight:bold;"><a href="#" onclick="openTab('tabs_1','tab1'); return false">//NAAM TAB1\</a></div> <div style="float:left; height:26px; margin:0px; padding:0px; margin-left: 5px;">|</div> <div id="tab2" style="float:left; height:26px; margin:0px; padding:0px; margin-left: 5px;"><a href="#" onclick="openTab('tabs_2','tab2'); return false">//NAAM TAB2\</a></div> <div style="float:left; height:26px; margin:0px; padding:0px; margin-left: 5px;">|</div> </div> <font face="arial"> <div id="tabs_1" style="display:block"> Hallo, dit is het tabsysteem! </div> <div id="tabs_2" style="display:none"> Goedzo, je opende tab2! Je kan zelf nog tabs erbij maken, door op lijn 5 lijn 4 te kopiëren, en dan tabs_2 te vervangen met tabs3. Daarna lijn 10 en 11 kopiëren op lijn 12, en vervang dan tab2 naar tab3. Kopiër ook lijn 20 en 21, vervang tab2 met tab3 en tabs_2 met tabs_3, en pas de naam aan :) Kopiër als laatste lijn 27 en 34 en vervang hier tabs_2 door tabs_3. Klaar, voeg nu jouw content toe tussen de div en /div tags. </div> </font>
Maar dit werkt niet? Weet iemand wat het probleem is? Ik ben een hele erge noob in JS.Heel erg bedankt!
-
Oke, 7,- op GangsterCity Paket. Graag per wallie.
-
Wat zijn de betalings mogelijk heden?
-
Misschien handig om te vertellen om welke error het gaat.
-
Hey Cp'ers.
Ik heb een probleem met m'n crons. Me hosting ondersteund geen CronJobs, dus moet het maar met php doen.
Ik heb de volgende code:PHP
Toon Meer<?php if(isset($UPDATE_DB)) { $dbres = mysql_query("SELECT UNIX_TIMESTAMP(`time`) AS `time`,`name` FROM `cron`"); while($x = mysql_fetch_object($dbres)) $update[$x->name] = $x->time; if(floor($update['hour']/3600) != floor(time()/3600)) { $dbres = mysql_query("SELECT GET_LOCK('hour_update',0)"); if(mysql_result($dbres,0) == 1) { $cron_pass = "secretcronpassword"; $times = (floor(time()/3600))-(floor($update['hour']/3600)); $date = $update['hour']+3600*$times; $date = date("H:i d-m-Y", $date); for($nr = 1; $nr <= $times; $nr++) { include("cron_hour.php"); } mysql_query("UPDATE `cron` SET `time`='{$date}' WHERE `name`='hour'"); mysql_query("SELECT RELEASE_LOCK('hour_update')"); } // Sluit for optie } // Sluit floor } // Sluit if $UPDATE_DB ?>
Maar het probleem is dat dit niet werkt.
- Ik krijg geen error('s).
- Ik heb zelf ook wat geprobeer.
- Ik heb het Artikel gelezen.Kan iemand me helpen:$?
Heel erg veel bedankt:$!!! -
1. Deze source heb ik zelf ook in bezet. Het is een mix van CrimeKiller en Yourtunes source,
2. Als je em zelf had gescript. Dan gaf je het tog een andere naam zoals CrimeStar source ofsoow.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.05.10 17:45:51:
Btw. Yourtunes/Crimetoday source is illigaal. -
Ik zie bijna geen verschil.
-
Cruelty @ Waarom alleen nederlanders.
Het is tog ook erg voor de crew van het vliegtuig. -
-
De link is dood.
-
-
Ow een GameColl project. Zie ik aan die icon.
Leuk dat Koen ook gratis dingen doet voor anderen:cheer: -
Oeps..
Gevonden http://www.gamehemel.com/