Posts by gerwim

gerwim ik krijg een melding bij me vps er staat : BOOTMGR is missing .
    Hoe kan ik dit oplossen? ?(

Zoals ik je via MSN verteld heb, lever ik geen support op de VPS. Deze is gratis, verwacht dan niet dat ik het systeem ook nog ga inrichten. Voor niets gaat de zon op.

Gerwim, is het mogelijk dat je mijn VPS helemaal kan resetten? Ik ben mijn login vergeten. Wachtwoord ook btw.

Ik niet niet welke distro je erop hebt, maar je kunt gewoon in rescue mode komen. Anders kun je weer booten met de ISO image en een herinstallatie uitvoeren.

Hoe zit het met de licenties en de periode? :)

Ik lever geen Windows licenties (als je dat bedoeld). Periode is gewoon totdat ik de ruimte zelf nodig ben, daarna kan je upgraden of je VPS wordt verwijderd.

Ik had een VPS maar deze is nu "terminated"?

Klopt. VPSen die niet worden geïnstalleerd binnen 2 dagen die blijf ik niet online houden. Dan maar iemand die er wél wat mee doet ;)

Beste,

Omdat CP nu ICT-scripters is en ik wat terug wil doen, geef ik gratis virtuele servers weg!

Specs: 512 MB ram, 10 GB disk space en 200 GB dataverkeer. Hiervoor wordt KVM als hypervisor gebruikt. Je kunt dus ook Windows installeren!

Mocht je geïnteresseerd zijn, klik dan hier. Let op: het is NIET toegestaan om meer dan één per persoon te bestellen. Mocht dit wel gebeuren dan worden alle servers van je account verwijderd!

Update
    Vanavond om 8 uur gaan de laatste (8 stuks!) VPSen weg! Op :(

Beste CPer,

Omdat we nu net begonnen zijn met het verkopen van KVM virtuele servers, in tegenstelling tot alleen Xen, hebben we een leuke promotie: dubbel hoeveelheid geheugen bij een VPS reseller!

Een VPS reseller is een account waarmee je je eigen virtuele servers kunt aanmaken. Een demo van het controle paneel vind je hieronder.

Prijzen

Klik hier voor een groter plaatje

Controle paneel demo
    Je kunt met dit demo account het controle paneel uitproberen. Je kunt hier inloggen met gebruikersnaam demo1 en wachtwoord demodemo. Let op dat deze servers op elk moment verwijderd kunnen worden, het gaat hier alleen om het testen van het controle paneel.

Eigen ISO images
    Het is ook mogelijk om je eigen ISO images te gebruiken voor een virtuele server, echter kun je na aanschaf contact met me opnemen om deze te uploaden.

Vragen?
    Stuur me een PB.

Citaat van Dein

Ligt heus niet aan je DNS server, dan zouden meer mensen last hebben gehad van dit probleem.

Nee, 2 mensen hebben er last van. Die kunnen toch een verkeerde DNS server hebben doordat ze één of ander programma hebben geinstalleerd? Je kunt beter dingen uitsluiten dan ervan uit gaan dat het niet zo is. ;)

Citaat van Dein

Hoeveel dataverkeer per pakket? Waar bevinden zich de servers ?

Heb de startpost aangepast, dataverkeer is erbij vermeld. Servers bevinden zich in Duitsland (Dusseldorf). Test IP en 100 MB bestand ook bij startpost toegevoegd.

Citaat van JeroenH

"Dit houdt in dat je ram en opslagruimte gegarandeerd voor jou is, en we dus niet aan 'overselling' doen."

En met hoeveel VPSsen wordt 1 CPU core gedeeld?

En nog een vraag, wat voor schijfconfiguratie (RAID-6, 10, etc) zit er in de server?

RAID-10 configuratie. Er zit een Quad Core in de server, er worden maximaal 20 VPS servers op gehost dus met 5 andere servers.

Deze topic is aangemaakt met toestemming van R-Mijnten.

Beste CP'er,

Wil jij een eigen virtuele server? Evixo bied sinds 2007 webhosting diensten aan, en sinds kort VPS servers. We bieden alle bekende Linux distributies maar ook Windows XP en Windows 7 (wel eigen licentie sleutel nodig). Ook is DirectAdmin een optie.

Heb je geen verstand van Linux, maar je wil wel een webserver of gameserver? Dan kunnen wij dit gratis voor je beheren (webhosting alleen wanneer er DirectAdmin afgenomen word).

Virtualisatie techniek
    De technologie dat gebruikt wordt is Xen HVM. Dit houdt in dat je ram en opslagruimte gegarandeerd voor jou is, en we dus niet aan 'overselling' doen.

System specs
    Elke VPS krijgt één core ter beschikking van 2.4 Ghz.

Prijs
    Alleen voor CP-leden: 10% korting! Gebuik de coupon code CRIMINALSPOINT voor 10% korting.

- 128 MB ram, 5 GB opslagruimte, 100 GB dataverkeer voor €3.60
    - 256 MB ram, 10 GB opslagruimte, 200 GB dataverkeer voor €5.40
    - 512 MB ram, 25 GB opslagruimte, 400 GB dataverkeer voor €9
    - 1024 MB ram, 50 GB opslagruimte, 1 TB dataverkeer voor €15.75

DirectAdmin licentie voor €5 per maand of €60 eenmalig.

Test IP
    80.83.117.253
    http://80.83.117.253/100mb.bin

Interesse?
    Bestel hier - na de betaling staat je VPS gelijk online! (Alleen PayPal als betaalmiddel).

Vragen?
    PM me of plaats ze in dit topic.

Beste,

Hierbij bied ik gratis webhosting aan. Het volgende krijg je voor niets:

- 2.5GB opslagruimte
    - 25GB dataverkeer
    - PHP + MySQL
    - DirectAdmin
    - Installatron (hiermee kun je scripts met 1 klik installeren)

Je kunt je gratis aanmelden via deze link. Na aanmelding is je account direct aangemaakt!

Veel plezier!