Posts by gerwim

Verander eens de variablen naar vaste waardes (of output de query i.p.v. uitvoeren), en run dit in phpMyAdmin.

Dan zie je dat óf de logica fout is óf er een andere fout is. Aangezien je vaste waardes gebruikt weet je wat verwijderd moet worden, dan kun je zo zien of het werkt.

gerwim Zou ook liever thuis gewoon hosten, maar wil wel dat die gewoon 24/7 online is en niet enkel als me computer aan staat.
    Mag helaas me computer niet aan laten, dus thuis hosten is in dit geval niet ideaal.

Zal zo even naar LoL kijken, bedankt voor de tip Jordi.
    Ben alleen bang dat het niet gaat draaien op 512MB, of valt het hosten van een spel wel mee?

Ik denk dat je het niet helemaal snapt. Als je een RTS server host, speelt de host ook **altijd** mee. Er zijn geen dedicated servers zoals in CoD, BF etc. Een spel als League of Legends is natuurlijk wat anders, daarbij **moet** je centrale servers hebben om het spel hackvrij te houden.

Als je een spel zoals C&C Red Alert, Generals of wat anders dan ook dan moet je het gewoon thuis hosten. En als je vrienden met elkaar willen spelen moet één van hen het hosten.

Turbo werkt omdat dat een proxy service is. Wellicht kun je proberen andere nameservers te gebruiken. Bijvoorbeeld 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (Google DNS).

Je kunt dan toch zelf een simpel CMS maken? Sla alle pagina's op in de database en lees deze uit wanneer de bezoeker op een bepaalde pagina komt.

Precies. En gratis is niet gelijk per definitie slechter als betaald. Kan zo een paar bedrijven opnoemen waar als je betaald alsnog super slechte service krijgt.

Een gegeven paard nooit in de bek kijken, zeggen ze wel eens.

Je vraagt om games te herschrijven voor een compleet ander apparaat.

Ten eerste halen jouw toestellen de hardware matige eis niet eens. Ten tweede, al draait Android op Java (Dalvik VM) heb je als nog niet de juiste binaries.

Nee, dit gaat je nimmer en nooit lukken.

De Galaxy Y heeft niet genoeg power om het spel te spelen:

Citaat

Android OS 2.2 or later
    The device must have a CPU that supports floating-point calculations ("ARM-v7a code")
    Een Multi-Touch scherm
    een internet connectie om het spel te downloaden.
    Een 1 Ghz of snellere processor

10 MB/s is vrijwel het max wat je gaat halen (theoretisch 12.5 MB/s).

Glasvezel is meestal 100 Mbit, dat is 12.5 MB/s. Omdat het full-duplex is is je upload gelijk aan je download, dus 12.5 MB/s up en down. Anders moet je kijken naar 500 Mbit verbindingen.

Hoi Tim,

Persoonlijk gebruik ik de nameserver waar DirectAdmin op staat altijd en ik gebruik een offsite nameserver, zodat mail-fallback nog werkt.

Als je even contact met me opneemt, mag je mijn secundaire nameserver gebruiken. Ik moet wel even weten op welk OS je DirectAdmin hebt draaien.

Groet,
    Gerwim

DNS-naam niet gevonden, dat betekend dat je het verkeerde domein wil joinen. Controleer de server naam is, hoogstwaarschijnlijk komt dit niet overeen.

Indien het wel overeen komt, probeer eens in cmd: ping servernaam