Posts by RiiCk

Layout 1 is in prijs verlaagd.

Layout 3 veiling loopt bijna af hoofste bod 10 via prive bericht van netostar.

Layout 5 nieuw toegevoegd. Zeer mooie lay-out ooit gekocht van DB-Maffia. psd etc word allemaal bij geleverd.

Oké,

dat had ik wel al verwacht maar dan kun je nog steeds even googlen na mogelijke php lessen. je kunt wel een source downloaden en er in gaan knooien maar als je geen enkel verstand hebt van php, html, sql. zal je het niet veel beter maken daarom raad ik je gewoon aan eerst wat script lessen te volgen:)

zijn ook wel gratis op google.nl te vinden neem ik aan. Anders heb je hiervoor ook nog mooie boeken zoals php voor dummies etc.

groetjes

Citaat

Alle andere sollicitanten die niet bij de geselecteerde 10 horen, krijgen géén bericht. Houd dit bericht goed in de gaten om te checken wanneer alle PB's zijn verzonden.

Lezen Nillas:)

groetjes

[offtopic]Joshua, dus je haalt een site offline omdat het niet gaat als jij wil? Zal leuk zijn als je het zelfde bij CriminalsPoint zal kunnen doen:p haha, slechte zin als je mij vraagt:) Maar goed ik snap je hier in best wel.[/offtopic]

Waarneer krijgen we meer informatie,
    Wat gebeurt er met de mensen die niet op tijd zijn met het verzenden van hun antwoord?

Goed gesproken mensen hierboven.

Als er een ding is wat ik graag wil zien is een goed CriminalsPoint. Gezeur hoort overbodig te zijn op zulk soort site's. Voordat we op andere mensen gaan zeuren laten we eerst is na ons zelf kijken:)

Kan iemand mij vertellen waarneer de volgende stap van de sollicitatie zal plaats vinden?

Groetjes

Bas,

Je signature: ga niet iemang beschuldigen voor je zeker van je zaak bent. Wie zegt dat ik de major-crime source niet veel eerder had dan de andere sources bestonden? Daarnaast zitten er redelijk wat unieke scripts bij of zelf gemaakte scripts. Overigens bied ik een mooie lay-out er bij aan tegen een scherpe prijs.

Oja, en je kunt niks op de scripts aanmerken als je ze niet koopt he?

groetjes

PS. je site startcrime.nl zit een virus op avast antivirus vind hem direct.

Ik ga het nu even proberen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.01.10 17:39:05:
    Helaas werkt hier van ook niks

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.01.10 17:58:26:
    Via deze weg bedankt aan SC-Scripting het internet is gelukt ga nu verder met geluid:)

groetjes

Ik heb van lodewijk ook een prive bericht mogen ontvangen. Ik wil alle overige doorgaande kandidaten feliciteren en ik hoop dat de beste moge winnen. Voor de mensen die niet door zijn vind ik het zeer jammer. Helaas konden er maar 10 door.

Heel erg bedankt voor het vertrouwen van de super moderators.

Groetjes,
    Rick

@ netostar,
    10 uur online op criminalspoint? ik heb nog nooit mensen gezien de de heledag online zijn hoor? Misschien zetten ze cp aan en gaan dan lekker tv kijken maar dit zie ik niet onder 10 uur online. 10 uur online is sowieso ook 9 uur actief.

groetjes

Volgens mij heb ik deze site al geprobeert. Maar, ik probeer ze zo even uit:) alvast bedankt.

meer suggesties zijn mogelijk,

groetjes

Nu allemaal maar duimen dat iedereen een kans krijgt. Helaas is dit gewoon niet mogelijk:( Ik hoop dat ik een kans krijg op een proef periode en hoop van zelf sprekend dat de rest ook een kans krijgt. Hopende dat er geen gezeur ontstaat tussen aangenomen mensen en afgewezen mensen.

groetjes

Heel erg bedankt R-Mijnten,

het is dus de pc van me zwager. Ik werk zelf veel met pc's maar kan helaas de drivers niet vinden. Bij deze de vraag als jullie misschien een goeie site weten. Ik beschik helaas niet over een budget omdat ik het gratis doe allemaal. Dus, ik ga geen driver detective etc. kopen. (niet dat ze werken ze geven allemaal een fout aan na betaling)