BUMP.
Houd het allemaal ontopic aub.
BUMP.
Houd het allemaal ontopic aub.
@ nick.
ik zal zo even een rondje maken om te kijken welken weg kunnen.
@ Maikel,
Dit is puur uit socialiteit en je maakt het een stuk makkelijker voor de crew. Als wij alle paginas moeten doorbladeren om te kijken als er klachten zijn tegen over mij of andere nieuwe crew leden kunnen deze over het hoofd worden gezien. Een prive bericht daarin tegen word altijd gelezen. Het is je eigen beslissing als je dit wil doen niet de onze.
Overigens is niet elk topic voor een discussie. Dus, nogmaals laatste waarschuwing.
Edit:
Ik en Joshua zouden het ook zeer op prijs stellen als uw, u mening ook aan ons zou wil door geven zodat wij hier verandering in kunnen brengen. (via privebericht natuurlijk)
Groetjes
Bedankt voor jullie vertrouwen in ons (de nieuwe crewleden)
Ik kan je verzekeren dat wij crew leden ook echt ons best zullen doen, om CriminalsPoint nog beter te maken. Ik geloof dat de rest van de crew dit ook echt met mij eens is. Samen kunnen wij CriminalsPoint op een hoog niveau houden/brengen.
Groetjes,
Rick
Haha, leuke reactie (Nog even in spanning dus..)
Nu zitten we met zijn allen nog erger in spanning:p
haha, ik zie op naar mijn Prive Bericht. Krijgt trouwens iedereen een prive bericht of alleen de mensen voor een proef periode?
Conclussie luid dus dat iedereen van ons de spanning op het lijf heeft staan. Maarja, daar kopen we helaas niks voor. We zullen met zijn allen moeten wachten op de keus van Lodewijk. Overigens ben ik ook al heel lang actief op CriminalsPoint. Niet op dit account maar ik wist mijn oude account naam niet meer omdat ik 1 tot 2 jaar niks meer heb gedaan kwa scripten.
Nogmaals iedereen suc6 en hopende dat lodewijk zijn eigen neus volgt en de beste kiest.
Groetjes
Denk dat je dat niet gratis zult gaan vinden. Maar, je kunt het proberen op google te zoeken. Free flash templates. ofzo:)
Groetjes en suc6
Zoek is via google naar
Gratis hosting templates.
Gratis host templates
Free hosting templates
Ga zoo maar door.
http://www.freetemplates.nl
http://www.gratistemplates.nl
Veel suc6,
groetjes
Dat is natuurlijk ook goed. Ik raad je aan om samen te werken met de site waar jij host. Daarmee bedoel ik dus maakt afspraken van ja, als ik stop met hosting verhuren wil jij dan alle klanten overnemen enzo.
Groetjes
en heel veel succes
Ik heb ook nooit gezegt dat je persee een moet hebben. Maar, veel mensen kijken er wel na. Met een KVK nummer heb je gewoon degelijk veel meer kans op leden omdat, leden verzekerd zijn dat er sowieso wat goeds gebeurd als jij wil stoppen.
Groetjes
Mijn duimen worden moe van het duimen:)
Haha, gekheid. Ik ben echt wel benieuwd naar het volgende bericht:)
Iedereen nogmaals veel succes:)
Groetjes
Weet niet als het al gemeld is maar zorg er voor dat je een kvk nummer hebt. Veel mensen zouden daar het eerste naar kijken.
Edit: las dat netostar het al had gemeld
Edit 2:
Misschien nog een aantal tips:
Zorg ten eerste voor een pakkende rustige lay-out waarbij mensen rustig kunnen kijken.
Zorg ten tweede dat je klantensysteem goed werkt. Zodat je betalingen juist kan bij houden.
Als je echt geen kvk wil/kan krijgen werk dan met duidelijke contracten.
Probeer het zo goedkoop mogelijk te maken een aantal euro's winst per klant is goed genoeg. Het worden vanzelf meer euro's
Edit 3:
netostar. Misschien mooi om dit topic open te houden voor eventuele andere leden die geïntresseerd zijn in een hosting bedrijf opstarten.
Groetjes
Hallo,
Ik ben wel bereid je op weg te helpen als je besluit niet de crimebuilder source te gebruiken omdat deze illigaal is zover ik weet?
Groetjes
Ik zal dit helemaal niet met een java script doen. Ik zal gewoon in het php scripts zetten u heeft niet dezelfde wachtwoorden ingevoerd of met een popupje.
Laatst stonden er licenties te koop op ik geloof sitedeals voor een poker source. Hij vroeg er geloof ik rond de 50 voor.
Groetjes
Excuses,
Zag dat alle signature berichten weg waren heb hem er weer in gezet.
Major-Crime source te koop
http://www.major-crime.eu
login: test
wachtwoord: testtest
http://www.eurobellen.nl/bel/?pid=73804
Codepaste,
De veiling is tog al afgelopen ofniet?
Het startbod is een goed bedrag omdat je hem zelf vermeld en de 24 uur is voorbij.
Stan bood op 09-01-2010 om 14.20
Einde veiling dan: 10-01-2010 om 14.20 ?
Groetjes
Hallo Scarletti,
Ik had hem al gevraagd als je eventueel een sollicitatie gesprek krijgt zal dit na 19.00 worden.
Groetjes
Hoe staat het er nu voor? Zijn alle pb's beantwoord? Ga je vanavond nog een aantal antwoorden geven?
Groetjes
Gaat dus alleen om het domein naam exclusief host?