Vanzelf spreken hoop ik dat ook Willem, Heb van veel mensen de goedkeuring ontvangen. Nu hopen dat dit natuurlijk zo blijft.
- RiiCk
Vanzelf spreken hoop ik dat ook Willem, Heb van veel mensen de goedkeuring ontvangen. Nu hopen dat dit natuurlijk zo blijft.
- RiiCk
Welke source gebruik je hiervoor?
@ Nick als je mij enig bewijs kan sturen dan zal dit inderdaad gebeuren.
- RiiCk
Verder handel ik dit graag via prive bericht af.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.01.10 12:03:48:
Helaas is de naam nog veranderd. Topic starter kan contact opnemen via prive bericht dan word hij weer geopend.
- RiiCk
:slotje:
Titel veranderen voor 16 januari 2010 12.00 of een slotje.
Dit omdat het makkelijker is voor de leden als je een juiste titel gebruikt.
Bedankt voor u begrip
- RiiCk
Heel erg bedankt voor je reactie willem. IK ben blij met je positieve reactie.
Nogmaals een bedankje naar iedereen die mij een 2e kans heeft gegeven!
- RiiCk
Ik ga vanacht verder met andere talen. Als iemand tips heeft dan voeg ik ze bij:).
- RiiCk
Heb w3schools.com er bij gezet onder de categorie engelse sites.
Bedankt voor je tip Darsstar.
- RiiCk
Haha, ik zie me liever niet als een god:p.
Geen dank voor het aanmaken van het topic:) Als je zelf nog ideeën hebt voor dingen die erbij kunnen meld het even.
Highlighten ga ik niet zelf doen. Ga niet me eigen topic highlighten laat ik over aan een ander crewlid.
Dein, als je goed had gekeken is het al een sticky.:P
Een sticky zorgt er alleen voor dat het onderwerp boven aan blijft en dikgedrukt is in de desbetreffende categorie. Als andere crew leden het er mee eens zijn kan het misschien een highlight worden.
- RiiCk
Het is inderdaad allemaal verschillend per persoon. De ene vat de stuff wat sneller op dan de ander. Heb dit alleen opgezocht en inelkaar gezet zodat basis scripters er is naar kunnen kijken. Je kunt er toch wel het een en ander van opsteken. Natuurlijk is het mooi als CP zijn eigen turorials heeft maar, ben zelf niet zo goed in uitleggen. Zal misschien in de toekomst het wel is willen proberen.
Als u bijvulende links heeft zijn ze natuurlijk altijd welkom. Dit is even een snel overzicht van sites die ik ooit heb gebruikt of die ik goed vond.
Hoop dat jullie hier ook wat van kunnen leren. Zal later zoals eerder gezegd nog wat andere artikkelen er bij zoeken.
- RiiCk
Ik heb besloten om een gehele pagina te maken met links waar je lessen kunt volgen. Leden kunnen onder elkaar natuurlijk altijd script lessen geven aan elkaar. Wellicht is er misschien een crewlid die dit voor jullie zal willen doen. Maar, door deze lessen te volgen zit je al op een hoger niveau. Binnenkort zal ik nog wat lessen toevoegen over slicen en designen etc. Daarna zal ik misschien zelf wel scriptlessen willen geven als er genoeg animo voor is.
- RiiCk
Vind de lay-out nogal raar? denk dat het verkeerd staat ik zie helemaal rechts alleen One staan?
Voor printscreen meld het even dan doe ik dat z.s.m.
Verder is het mooi om te zien dat je het helemaal zelf hebt gesript op de 2 opties na. Dat maakt je site al een stuk mooier:)
Heel veel suc6 met je site!
- RiiCk
EDIT: link toevoeging:
Klik hier
Neem aan dat one. one-nation moet zijn
Beste leden van CriminalsPoint,
Ik had vandaag niet veel te doen dus heb besloten voor jullie even een aantal sites te zoeken met tutorials/info over
gebruik van html, php, mysql, java, css, ajax en dergelijke. Daarnaast heb ik nog een aantal boeken genoteerd waar je misschien
ook wel wat aan hebt.
Gratis HTML lessen in stappen op het internet
Les 1: Een Basis HTML Bestand Maken
Les 2: Tekst Schrijven En Tekstopmaak
Les 3: Werken Met Fonts
Les 4: Links Maken
Les 5: Afbeeldingen Toevoegen
Les 6: Lijsten Maken
Les 7: Werken Met Tabellen
Les 8: Werken Met Frames
Les 9: Formulier maken
Les 10: Hoe te werken met div's
Gratis PHP lessen in stappen op het internet:
PHP tutorial 0: De basis
PHP tutorial 1: Geavanceerde tactiek
PHP tutorial 2: Cookies en Sessies
PHP tutorial 3: Introductie MySQL
les 1: php dev.
les 2: Je eerste php codes.
les 3: variablen.
les 4: Arrays.
les 5: Strings en strings functie's.
les 6: Voorwaardelijke statements.
les 7: Formulieren en functie mail().
les 8: Functies.
les 9: Lussen.
les 10: Tijd en datum.
les 11: Cookies.
les 12: Fopen.
les 13: Sessions.
les 14: Reguliere expressies.
les 15: Templates in php.
Gratis Mysql lessen in stappen op het internet:
MySQL turorial deel 1.
MySQL turorial deel 2.
MySQL Beginners handleiding.
Gratis javascripts lessen in stappen op het internet:
les 1: Basisbeginselen.
les 2: variablen.
les 3: Events.
les 4: Functies.
les 5: Het object window.
les 6: While lus.
Gratis css lessen in stappen op het internet:
Les 1: Verwijzen naar Style Sheets
Les 2: Een eerste Style Sheet
Les 3: Fonts
Les 4: Achtergrond en Kleur
Les 5: Tekst
Les 6: Classes en ID's
Les 7: Pseudo-Classes
Les 8: Lijsten
Gratis ajax script lessen in stappen op het internet:
Ajax scripting
[offtopic]Kon zo snel niks anders vinden zal binnenkort meer plaatsen.[/offtopic]
Engelse sites met informatie
w3schools.com site met informatie voor vele scripttalen.
Boeken omtrent scripting:
Hier staan de meeste boeken op met veel informatie
Ik hoop vanzelf sprekend dat jullie hier wat aan hebben en dat jullie er gebruik van zullen maken. Als je aanvullende links hebt meld het even en dan zet ik ze erbij. Binnenkort zal ik ajax erbij zoeken en misschien ook informatie over slicen en designen
Met vriendelijke groet,
RiiCk
Normaal gezien is het leuker voor de leden dat je het script laat staan en ook aangeeft wat er fout was. Zo kunnen leden nog komen betere suggesties. Dit staat ook duidelijk beschreven in de regels.
bedankt voor je positieve reactie baldex,
Ik zal het proberen zo leuk mogelijk te houden voor de leden.
- RiiCk
Hallo bas,
Leuk dat ook jij je mening wou uiten:). Er is inderdaad veel mis gegaan met de verkoop van de source. Maar, dit lag zoals eerder gezegd niet aan mij. De koper heeft de regels verkeerd doorgelezen maar ging er wel mee eens. Dus, besloot ik de source nogmaals aan te bieden voor het normale bedrag. Toen hij met het dreigement kwam mij iets aan te doen etc. Heb ik besloten hier op cp de site zeer goedkoop aan tebieden. Daarnaast is hij de enige met doorverkoop recht samen met mij. Dat heb je juist gezegt. Overigens had hij de source ver voor de tijd dat hij hier te koop aan werd geboden. Verdere discussies over de major-crime source kunnen prive heb dit al afgehandeld met de koper van toen.
- RiiCk
Edit: de woorden van de koper na ons gesprek waren: Het maakt me ook niet meer uit. Hij was ontevreden met mijn manier van handelen maar gaf achteraf toe dat hij het inderdaad niet goed had gelezen.
@ Pharox,
Bedankt voor je tips. Ik zal mezelf blijven ik zal me nooit in ruzies mengen. Ik behandel elk lid het zelfde met respect.
Bedankt voor je tips en reactie.
- RiiCk
Laatste waarschuwing. Nu ontopic blijven!
:slotje:
@ Cas,
Dat is de laatste tijd niet meer zo naar mij weten. Ik vind zelf dat, dat ik dat de laatste maand al amper doe. Maar, ik zal er extra op letten. Bedankt voor je tip!
- RiiCk
Ps. Elke tip is welkom!