Posts by RiiCk

Bij deze verkoop ik de domein naam:

Geldig tot en met:
    April 9, 2010

Gerigistreerd bij:
    TransIP via xento internet solutions

Reden verkoop:
    Ik stop met criminals

Wat krijg je?

Alleen de domeinnaam geen hosting.

Veiling: ja
    Beginbod: 5,00
    Opbieden met: 1,00
    BUY- now: 25,00
    Einde veiling: 23.00 vanavond

hoogste bod tot nu toe: 7 euro via msn van sven
    - RiiCk

Joshua edit; Link verwijderd, bevat nu 18+ inhoud.

direct als ik inlog:
    Error message
    Custom ErrorDocument 403: "Forbidden"

Daarnaast is het inderdaad zeer k*t je site te bezoeken met die popup.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.01.10 12:06:47:
    in de forum zullen ook wel heel wat fouten zitten maar, die kunnen we nii tjekken omdat je nog geen cats hebt.

Mijn vertrek en die van R-Mulder zal de crew niet onstabiel gaan maken. De crew leden waren met genoeg om de repports en klachten en fouten af te ronden en te corigeren. Helaas, zal dit nu met 2 minder moeten dus gewoon wat harder werken jongens:p

- RIiCk

Edit:
    @ Dein.
    Van jou had ik geen ander antwoord verwacht. Jij zal al langere tijd in de crew dus zal er nog meer moeite mee hebben gehad dan ons. Maar, het is een blijft een zware stap.

Ik was inderdaad pas Moderator. Ik zat nog in de proef periode en weer nou realistich liever iemand anders die meer uurtjes vrij heeft voor cp dan ik:). Ik en Ramon gunnen CriminalsPoint gewoon het beste en wij denken niet dat wij hier nog aan kunnen tippen door een strak schema dan.

- RiiCk

Nee, ik heb geen tijd te kort. Maar, ik vind zoals jij misschien niet vind 1 of 2 uurtjes te kort als Moderator. Dat jij vind dat, dat geen tijd te kort is ok?Ik wel en waarscheinlijk overige (crew)leden ook wel.

- RiiCk

Nouja,

tijd te kort. Ik zal het nog wel kunnen doen modereren op CP. Maar, er blijft dan van een goeie dag miss 1 uur bij elkaar over om op CriminalsPoint te kijken en zoals Lodewijk en de rest van de crew weet. Heb ik het beste met CriminalsPoint voort en geeft ik dat liever iemand anders de kans. Iemand die er misschien meer tijd in zal kunnen besteden. Jullie zullen mij sowieso nog vaak online zien. Bij deze wil ik de 2 proefperiode moderators nog heel veel suc6 wensen.

- RiiCk

Beste (crew)leden,

Vandaag ben ik in gesprek geweest met R-Mulder en na een lang gesprek kwamen we beide op het zelfde besluit.
    We zullen vanaf heden met elkaar in zee gaan en zullen hierbij dus alle projecten samen gaan opnemen en afronden.
    Overigens hebben we besloten alle overige activiteiten op het web af te zeggen en geheel opnieuw te beginnen.
    Helaas voor ons en sommige positieve (crew)leden hoort hierbij ook Criminalspoint.
    R-Mulder die al voor langere tijd actief is op CriminalsPoint heeft hier net als ik zelf lang over na moeten denken.
    Maar, door het goeie vertrouwen in elkaar zijn we definitief tot het besluit gekomen te weinig tijd over te houden voor CriminalsPoint.
    Dit vooral omdat wij ons vanaf heden helemaal focussen op al ons eigen projecten en opkomende projecten.

Wij hopen hierbij op het begrip van jullie leden en natuurlijk onze mede collega’s de crew leden.
    Zeer spijtig maar helaas zal vanaf nu ons naam niet donker blauw meer zijn.
    Natuurlijk zal je mij en hoogstwaarschijnlijk R-Mulder nog wel aanwezig zien als gewoon lid of Elite-Lid.

Voor iedereen van crew tot oud lid en nieuw lid. Bedankt voor de mooie tijden op CriminalsPoint en jullie horen nog meer van ons later.

- RiiCk & R-Mulder

Mensen,

Blijf ontopic de jongen wil graag een webhosting site en heeft hiervoor 50 euro te besteden. Hij is zelf niet geheel ervaren met php en designen en beschikt alleen nog maar over een webhost en domein. De volgende die of gaat kan een uurtje wat anders gaan doen.

- RiiCk

Topic opgeschoond hou het nu wel netjes! Het is legaal dat hij de source verkoopt! Ik heb goedkeuring mogen ontvangen van de maker van criminalsloco en Alexander.

Wie weer off gaat krijgt een banupunt er is er al een gevallen

- RiiCk