Niels
Volledig met je eens, oudere mensen zullen hier ook problemen aan ondervinden omdat die juist dit soort dingen bezoekt.
Posts by Superior
-
-
@lars
Jij wil dus meer betalen voor hetzelfde?Erg slim van je zeg :O
-
cri
Als er genoeg zijn die tegen het invoeren van verhoging zijn helpt dit ja. -
Aan youtube te zien heeft hij meer haters dan fans ^o)
-
@larsisgoed9
Jij mag dan een rijke pappie en mammie hebben maar er zijn mensen die het minder hebben.
Als je nou eens begint bij de belachelijk hoge salarissen van ambtenaren.Ow nee wacht dit halen ze natuurlijk gewoon uit de extra belasting, erg slim he |-)
Regering is niet arm regering propt teveel geld overal in, en wie mag daarvoor opdraaien?
Hoor je wel als jij je eigen ziekenfonds mag betalen, nu is het misschien nog ? 150,00
Volgend jaar betalen we allemaal ? 250,00 omdat eigen risico omhoog knalt.
En dan ook nog de belasting omhoog gooien, erg slim ben jij merk ik al...Nee gaat echt goed hoor thumbs up voor de flut regering |-)
-
Citaat van RiiCky
Zoals je zelf al zegt zoals hierboven.
Dus, op criminalspoint zelf.
Hij bedoelt ermee dat het er al op staat :p
-
-
Omdat mensen werken of op school zitten, ooit aan gedacht ?:p
-
Slaat nergens op, het is een open veiling dus privé of niet hij had dit dan al open baarlijk moeten melden.
-
Ja jullie kunnen me rug op :p ik was sneller :p
-
Buynow :cheer:
-
-
@Stan
Nee, het legt bij die domme topics die elke keer gestart worden.
Dit is irritatie en dan gaan hun zich nog dommer opstellen waardoor jou irritatie hoger wordt.Topics aanpakken, elke topic die slecht is uitgelegd lekker dichtgooien.
Voorkom je ten eerste al die offtopic berichten van en ze gaan leren topics fatsoenlijk te maken. -
Willem
Waar heb je dan in vredesnaam regels voor als nieuwe leden deze niet eens lezen ?Gewoon harder optreden in het maken van topics, niet goed direct sluiten en wachten tot het veranderd is.
Ze gaan het maar een keer leren, iedereen verdomd het om te gaan helpen omdat ze zo slecht uitgelegd zijn.
Vindt je het dan gek dat iedereen een reactie plaatst als "Google is voldoende info"...
Ik niet namelijk...
-
Willem
Klopt wel maar niet elke moderator gaat snel akkoord met je report puur omdat het misschien alleen een vraag is.Heb ik één vraag voor jou:
Hoe vaak zie jij een fatsoenlijk ABN topic waarin duidelijk is wat de TS zoekt of zijn vraag is?
Gaat hier gewoon verschrikkelijk achteruit en dat is niet dankzij de crew maar dankzij de nieuwe leden.
Vroeger namen leden de tijd om een topic te openen en zijn/haar vraag duidelijk te maken.
Tegenwoordig moet je maar een glazen bol kopen en je hand erover halen om te raden wat zijn/haar vraag is..En dat irriteert de oude leden van cp behoorlijk de laatste tijd, ik kom al sinds V1 en ik erger me ook enorm hieraan.
-
Maar ik geef Niels wel gelijk, zelf een beetje moeite doen is niet teveel gevraagd.
Een community is er als je er echt helemaal niet meer uitkomt, dat is cp momenteel helemaal niet meer. -
Is nu ook verwijderd of niet ?
Willem: Ja het is nu verwijderd.
-
mediazstudios
Weet niet van welke planeet jij gerold bent, maar als je een spel of iets anders start doe je dit met een budget.
Een bedrijf krijg je ook niet gratis van de grond om er later vette winst mee te maken.Dus wat jij nu zegt klinkt mega dom ook vanuit jezelf, je zet jezelf behoorlijk voor schut momenteel.
En niet iedereen die hoge posts heeft zeikt af, meeste komen hier al zo een beetje sinds begin lancering van deze versie.
-
Ga met oceans mee, maar vergeet niet dat er ook mensen zijn die het niet willen leren.
Dan praat ik over volgende dingen:
- Ik zoek een unbugged criminals spel voor ? 25,00.
- Kan iemand mijn website online zetten.
- Zoek een layout, liefst gratisKom op dit kan ook niet door de beugel, dus de schuld legt bij iedereen dat het zo slecht gaat.
-
- Toestemming Mijn-Maffia ?
- Welke updates beschik je over ?