Posts by Superior

Jannick
    */10 8-16,22 * * * Het commando wordt elke 10 minuten uitgevoerd
    tussen 8:00u en 16:59u en tussen 22:00u en 22:59u.

Voorbeelden:
    minute - de waarde in minuten waarop de cronjob moet worden uitgevoerd. (* is elke minuut)
    hour - de waarde in uren waarop de cronjob moet worden uitgevoerd. (* is elk uur)
    day of month - de dag van de maand waarop de cronjob uitgevoerd moet worden. (* is elke dag)
    month - de maand waarin de cronjob moet worden uitegevoerd (* is elke maand)
    day of week - de dag van de week waarop de cronjob uitgevoerd moet worden (* is elke dag)

*/10 = Elke 10 minuten uitvoeren.

Bron: http://www.cronjob.nl

Zou je wel aanraden hem op een andere directory te zetten, als ik nu je bestand in de browser oproep kan ik hem door middel van F5 zo vaak laten uitvoeren als ik maar wil.

Citaat van r-mulder

dit word opgelost..
    ben momenteel met hem in overleg :slotje:

Wat leuk dat je dit ook met de rest wil delen :cheer:

Regels
    - Heb je zelf ondertussen de oplossing gevonden, deel deze dan ook met de andere mensen op CriminalsPoint.

Echt goed voor een Elite-lid die de regels niet eens kent :cheer:

Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.

:slotje::slotje::slotje::slotje:

Citaat van binkkie

Luister ik heb een lincensie gekocht hoor dus weet niet wat jullie kletsen?

Dan als nog:

Cijfer: 1/10
    Wat kan er beter? Zelf proberen iets maken ?
    Wat is er goed? Je hebt hem online gekregen :cheer:
    Nog overige tips? Zelf iets verzinnen en maken?

Ooit wiskunde gehad op school?

- Devision by zero

Hoe wil jij 0 delen door 0 ?

@Hieronder / davy
    Je gaat 0 delen door 0, dit kan en mag niet.
    Dus dat het script 5 bussen wat dan ook geeft boeit me niet.

0 delen door 0 = Division by zero

Ik snap niet waarom iedereen hier een probleem van maakt ?

Ik ben dus ook tegen omdat ik het eigenlijk gewoon niet snap wat het nut van dit idee is.

+1 of -1 je bent binnen 1 dag eraan gewent dus wat is het probleem eigenlijk dat jullie dit eruit willen?

Enig idee hoeveel er dan op dat moment aangepast moet worden als het eruit gaat?

Vind het persoonlijk niet echt een layout voor een catering.
    Enigste waaraan ik zie dat het een catering is is je logo.

Misschien de rest ook passend maken zodat direct duidelijk is dat het om een catering gaat?

Cijfer: 7/10
    Pluspunten: De linkerkant bevalt me wel prima, is leuk gedaan ;)
    Minpunten: Die spuit, geen id wat hij daar doet? Ook vind ik die V4.3 beetje overdreven overkomen, misschien een andere iets kleinere plek vinden?
    Tip: Zie hierboven.

Citaat van iSilverStar

Om te zoeken moet je eerst: "Downloads, scripts, ..." weghalen.
    Dat is zoooow irritant. Misschien helpt javascript wel?

Heb het al doorgegeven, moet straks veranderd zijn ;)

Edit:
    Staat erop, das snel :p

Hahahaha ik zeg maar niks, wat een idioot alle haters hacken ben je nog wel ff bezig xD

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Dierenmishandeling is trouwens ook niet goed als die idioot iedereen aanpakt (a)