Posts by Superior

En hoe zit het dan met mijn licentie ?

Want volgens de eigenaar was ik in het bezit van een illegale versie die bij jou gekocht was {Naam}.
    Ben dus niet van plan om weer een nieuwe licentie te kopen en gebruik de huidige gewoon.

Willem: Persoon heeft laten weten in een pb het goed te maken met je en dat die contact met je opneemt en met de hoofdeigenaar.

Rechten erover?
    [offtopic]
    Want toen ik de eigenaar over mijn licentie ging navraag doen bleek ik een illegale versie te bezitten.

En daar heb ik dus mooi 8 euro voor betaald, ga geen namen noemen diegene weten wel wie ik bedoel.

Tevens is dit reclame dus report het maar even :cheer:[/offtopic]

[offtopic]Grappig om te zien aangezien wij zelf gediscrimineerd worden momenteel.
    Zat een filmpje te kijken op hun website waarin iemand verteld over een meisje met een hoofddoek.
    Nu ben ik er niet tegen maar als mannen/vrouwen ook geen pet mogen dragen tijdens sporten waarom hun dan wel?
    Omdat het hun geloof is snap ik wel maar als één iemand het mag zal de rest al snel volgen.
    Dan krijg je dus een situatie van vinger wijzen ja maar hij/zij mag het wel waarom ik niet?

Maak dan een sportschool speciaal voor die mensen zodat je dit soort problemen voorkomt.
    Commissie gelijke behandelingen vind ik ook onzin, mijn bedrijf mijn regels en niet een of ander ziele knijp groepje die mij komt wijzen op gelijke behandelingen.[/offtopic]

Maar om toch on-topic te blijven:

Je linkt direct door dus er valt weinig te zien, ook voor de bezoeker zal dit niet interessant zijn omdat het te snel door linkt.

Citaat van jgdonleach

Even voor de duidelijkheid, deze is sliced niet vrijgegeven. Deze heb ik sliced late maken door iemand. En is toen uitgelekt. Alleen de psd is vrijgegeven.

Pardon ?

Ik heb bewijs geleverd dat de .css en html gewoon uit mijn bron was gehaald.
    Mijn kopierechten stonden overal nog dus er zit niks van jou bij vriend...
    Was zelfs een dubbel menu gemaakt omdat ik hierom gevraagd had.
    De originele .psd bestand heeft dit namelijk niet, daarom herkende ik de slice direct.

Slicer: Jack De Vreugd

Indien gewenst kan ik zijn e-mail geven aan een crew lid om bewijs te geven.
    Jack is een kameraad die hier bij mij in de buurt woont, ik ken hem dus persoonlijk zeer goed.

@Ajeti
    Deze is vrijgegeven, ik heb hem zelf alleen niet meer, wellicht dat iemand zo aardig is deze een repost te geven ?

Dat had je toch zelf ook wel kunnen bedenken of niet?
    Wij werken eraan om spammers/bots te stoppen en jij wilt hier weer omheen draaien.

Recaptcha is niet voor niks een heel project.

Die vriend boven op ze bek slaan en zorgen dat hij ze vingers niet meer kan gebruiken..

[offtopic]Gelukkig bij mij niet gebeurd (a)[/offtopic]

Wat zou je doen als er rellen uitbreken en je ziet een politie agent een kind met zijn wapenstok slaan?

[offtopic]Bovenste vraag is 6 jaar geleden hier echt gebeurd, maat van me is boven op de knie schijf van die agent gesprongen en heeft het kind veilig weggebracht, hij heeft hiervoor 6 maanden detentie gehad.[/offtopic]

cri
    Als je niet weet waar je het over hebt kan je beter zwijgen..

Je kan gewoon met je laptop naar een winkel en vragen wat je kan doen.
    Of het van internet komt of een vuilnisbelt boeit ze niet, je bent klant en ze helpen je gewoon.