Ik heb gekeken, maar ik wil dat mensen bijvoorbeeld zelf kunnen kiezen of ze de bestanden en database willen back-uppen, of alleen de database of alleen de bestanden. Voorbeeld:
Posts by zwpgangster
-
-
wie kan mij een voorbeeld laten zien van hoe je die 2 combineert,
Gr mick
-
@iWeb.space ben bezig met een eigen CMS zoals joomla, wordpress etc. Daar kan je ook je website / database backuppen dit wil ik ook kunnen doen.
@GiovanniK,
Bedankt, heb jij iets van een voorbeeld hoe zoiets gecombineerd zou moeten worden, kan er nergens iets over vingen.
Ik wil zoiets hebben als AkeebaGr Mick
-
Beste leden,
Ik ben druk bezig met het ontwerpen van een eigen CMS, nu ben ik nog opzoek naar een backup script met de volgende opties:
- backup maken van je files
- backup maken van je database
- makkelijk te implementeren ( zonder in te loggen op het script )Ik heb overal gekeken, echter vind ik niks, ik wilde akeeba gebruiken echter is de download voor standalone niet beschikbaar helaas
Wie o wie kan mij verder helpen?
gr Mick
-
hoi,
Ik heb weer een vraag,
Hoe kan ik dit in een array zetten zodat het niet een lange pagina wordt:
PHP
Toon Meer<?php if($getLand == 'nl') { echo'Nederland'; } else if($getLand == 'de') { echo'Duitsland'; } ?> <?php echo $getLand;?>
alles is met prepared statement gedaan, en als ik het op de oude array methode doe dan krijg ik error
-
Je kan Reza eens vragen!
-
Ik zou hiermee aangifte gaan doen, dit is oplichting, ik heb het gesprek gelezen!
Print dit uit en ga naar de politie!
-
hallo,
Ik zit met nog een vraag!, ik heb een message systeem gemaakt, met inbox, outbox systeem etc!
Nu zit ik met 1 probleem, namelijk het volgende:
Als ik een bericht heb gekregen van bv NAAM1
en die staat in mijn inbox, en ik verwijder die dan moet deze wel bij outbox van NAAM1 blijven staan!Hoe kan ik dit oplossen, moet ik dan 2 database tabbellen of kan dat ook in een tabel?
Wie o wie kan mij hiermee helpen???
Mvg mick
-
hij heeft mij geholpen en heb het niet meer via sessie id gedaan maar dat hij alles oproept via gebruikersnaam / sessie is ingelogd etc! dus je kan nu niets meer hacken. alles is met prepared statement gedaan!
-
Alweer opgelost door Reza
-
dankjewel M.Beers
Nu heb ik nog 1 vraag:
Ik wil een get functie gebruiken in mysqli
Stukje code:En dan op de pagina moet hij dus kijken of gebruikersnaam=NAAM wel bestaat, niet leeg is en klopt het dan moet je geen error krijgen maar een formulier
Ik heb nu dit:
PHPif (isset($_GET["gebruikersnaam"])) { echo 'FORMULIER'; } else { echo 'Deze gebruiker bestaat niet'; } ?>
maar dit werkt niet?
-
Reza heeft mij super geholpen!
-
ja die bestaat maar hij weergeeft niks.. kan dit komen omdat SESSION id niet werkt? ik krijg het niet werkend
Query:
Login sessie:
-
-
En hoe roep ik zoiets op dan? En reza check je mail eens had je een vraag gesteld ivm sessie id
-
Beste,
Ik ben sinds vandaag begonnen met mysqli
Alleen zit ik nu met het volgende:
Voorheen riep ik mijn data aan doormiddel van:en dan riep ik dus de gegevens op doormiddel van:
Hoe doe ik dit in MYSQLI?
Gr Mick
-
cronjobs moeten altijd uitgevoerd worden via een cpanel etc. of een timer maken
-
ziet er goed uit misschien i.p.v dat grijze vlekken een lichtblauwe maken?
-
Ik kan die frameworks allemaal niet ik zoek iets waar ik een veilige login systeem heb zodat ik een adminpaneel kan maken, login systeem maken via framework kan ik niet
-