Opencart mooi en makkelijk systeem
Posts by zwpgangster
-
-
Wat is hier fout aan?
Code$uid = $userId; $agent = $_SERVER['HTTP_USER_AGENT ']; $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $date = 'NOW()'; mysqli_query($mysqli,"INSERT INTO logs (userId, agent, ip, date) VALUES ('".$userId."', '".$agent."', '".$ip."', '".$date."')')");Hij insert niks,
Maar kopieer ik een rechtstreekse query vanuit de database met de waardes al ingevoerd doet hij het wel?
-
@M.Remijn,
bedankt voor je reactie maar het is al geluktNu zit ik nog met 2 problemen.
Hoe kan ik een userid omzetten naar een gebruikersnaam?En hoe ik ervoor zorgen dat ik checkboxen selecteer en alleen de geselecteerde worden verwijderd?
Gr Mick
-
Ik heb het zover als werkend,
echter krijg ik nu -1 waarde.
Code
Toon Meerinclude('inc.config.php'); $uid = $_SESSION['userId']; $sql = "SELECT * FROM planning WHERE userId = ".$uid; $result = mysqli_query($mysqli, $sql) or die('-1'.mysqli_error()); $arr = array(); while($obj = mysqli_fetch_object($result)) { $arr[] = $obj; } echo json_encode($arr);EDIT:
Ik was vergeten de sessie te starten dus is opgelost tot nu toe:)
-
Ik heb nu dit:
Code
Toon Meer//Connect $mysqli = new mysqli($dbhost, $dbuser, $dbpass, $dbname); if (mysqli_connect_errno()) { printf("MySQLi connection failed: ", mysqli_connect_error()); exit(); } // Get Settings Data $setSql = " SELECT id, title, start, end, url, allDay FROM planning "; $res = mysqli_query($mysqli, $setSql) or die('-1'.mysqli_error()); /* fetch associative array */ while ($row = mysqli_fetch_assoc($res)) { title: $row['title']; start: $row['start']; }Krijg echter nog steeds niks te zien
-
Hoe precies moet ik dat doen?
-
hallo,
Ik ben aardig ver gekomen. Maak gebruik van het script fullcalender
Dit is gemaakt in Ajax, en phpMaar loop tegen het volgende vast:
Dit is de standaard code
Code
Toon Meer<script> $(document).ready(function() { $('#calendar').fullCalendar({ }); $('#calendar').fullCalendar({ header: { left: 'prev,next today', center: 'title', right: 'month,basicWeek,basicDay' }, defaultDate: '2015-05-15', editable: true, eventLimit: true, // allow "more" link when too many events events: [ { title: 'All Day Event', start: '2015-02-01' }, { title: 'Long Event', start: '2015-02-07', end: '2015-02-10' }, { id: 999, title: 'Repeating Event', start: '2015-02-09T16:00:00' }, { id: 999, title: 'Repeating Event', start: '2015-02-16T16:00:00' }, { title: 'Conference', start: '2015-02-11', end: '2015-02-13' }, { title: 'Meeting', start: '2015-02-12T10:30:00', end: '2015-02-12T12:30:00' }, { title: 'Lunch', start: '2015-02-12T12:00:00' }, { title: 'Meeting', start: '2015-02-12T14:30:00' }, { title: 'Happy Hour', start: '2015-02-12T17:30:00' }, { title: 'Dinner', start: '2015-02-12T20:00:00' }, { title: 'Birthday Party', start: '2015-02-13T07:00:00' }, { title: 'Click for Google', url: 'http://google.com/', start: '2015-02-28' } ] }); }); </script>
Nu zou ik willen dat hij alles ophaald via de database dus met een php bestand.
Nu heb ik dus het volgende aangepast:Naar:
en dit is mijn plannerdata.php:"
PHP
Toon Meer<?php // Get Settings Data $setSql = " SELECT id, title, start, end, url, allDay , FROM planning "; $res = mysqli_query($mysqli, $setSql) or die('-1'.mysqli_error()); $row = mysqli_fetch_assoc($res); $title = $row['title']; $start = $row['start']; $end = $row['end']; ?>Wat gaat er fout want hij weergeeft niks
-
kan ik ergens inloggen om het zelf eens te bekijken of via teamviewer?
-
Ik heb het inderdaad geinstalleerd.
De kalender functie is wel nice, alleen moet de klant zelf een dag en tijd uit kiezen, moet net andersom zijn:P
-
Jah is wel mooi, echter kan ik hier als admin zijnde per gebruiker een planning maken?
-
@Frenzo.Brouwer heeft dit volgens mij al een keer gemaakt. Contacteer hem eens

heb hem een bericht gestuurd
-
Zou je dit systeem ook willen delen voor de ICTscripters leden? zoek dit namelijk ook voor mijn eigen CMS ( liefst gratis ) dit omdat het uiteindelijk open source wordt
gr Mick
-
ik heb gisteren het domein aangevraagd bij versio, en moet zeggen werkt perfect, na 2 uur werkte alles al, dns verwijzing, te vinden via google. Super service maar weer
-
heb je een live voorbeeld? Misschien kunnen we nu al wat tips geven
-
Wordpress could do the job.
Ja klopt, maar wil niet een compleet cms, echter een planning systeem.
Dit i.v.m dat de rijschool al een website heeft
-
Hema heeft zoiets
-
Beste gebruikers,
Ik wil voor een klant een planning maken voor de mensen die rijles nemen. De rijschool instructeur kan dus zeg maar
per gebruiker/klant de planning in een soort kalender zetten. De gebruiker kan dus inloggen om zijn planning/rooster te zien en eventueel zijn examens.Wie weet een script waar ik iets moois van kan maken ( liefst gratis script waar gebruikersaccounts aangemaakt kunnen worden en een kalender per gebruiker )
Gr Mick
-
Zijn de prijzen per jaar of per maand bij versio voor een .nl domeinnaam?
-
Hallo,
Volgens dat ik zie zou dat mogelijk moeten zijn.
Je kan een domein apart kopen bij hun dus kan je de instellingen ervan aanpassen.Je kan altijd de support ervan contacteren.
Met vriendelijke groeten,
A.Tytgat
Hallo,
Bedankt, ja het support duurt weer dagen voordat je reactie krijgt.
Weet je misschien een andere goede hosting wat dit nog meer bied? -
Hallo,
Ik heb een vraag, is het bij mijndomein.nl mogelijk om alleen een domeinnaam te registreren en die via nameservers te verwijzen naar de bestanden bij een ander bedrijf / hosting?
Of heb ik hier een extra pakket voor nodig bij mijndomein?
gr Mick