Posts by zwpgangster

hallo,

Ik ben aardig ver gekomen. Maak gebruik van het script fullcalender
    Dit is gemaakt in Ajax, en php

Maar loop tegen het volgende vast:

Dit is de standaard code

Nu zou ik willen dat hij alles ophaald via de database dus met een php bestand.
    Nu heb ik dus het volgende aangepast:

Code
    events: [
    	{
    	   title: 'All Day Event',
    	   start: '2015-02-01'
    	},

Naar:

Code
    events: '/plannerdata.php'

en dit is mijn plannerdata.php:"

Wat gaat er fout want hij weergeeft niks

@Reza,

Zou je dit systeem ook willen delen voor de ICTscripters leden? zoek dit namelijk ook voor mijn eigen CMS ( liefst gratis ) dit omdat het uiteindelijk open source wordt

gr Mick

ik heb gisteren het domein aangevraagd bij versio, en moet zeggen werkt perfect, na 2 uur werkte alles al, dns verwijzing, te vinden via google. Super service maar weer

Beste gebruikers,

Ik wil voor een klant een planning maken voor de mensen die rijles nemen. De rijschool instructeur kan dus zeg maar
    per gebruiker/klant de planning in een soort kalender zetten. De gebruiker kan dus inloggen om zijn planning/rooster te zien en eventueel zijn examens.

Wie weet een script waar ik iets moois van kan maken ( liefst gratis script waar gebruikersaccounts aangemaakt kunnen worden en een kalender per gebruiker )

Gr Mick

Hallo,

Bedankt, ja het support duurt weer dagen voordat je reactie krijgt.
    Weet je misschien een andere goede hosting wat dit nog meer bied?

Hallo,

Ik heb een vraag, is het bij mijndomein.nl mogelijk om alleen een domeinnaam te registreren en die via nameservers te verwijzen naar de bestanden bij een ander bedrijf / hosting?

Of heb ik hier een extra pakket voor nodig bij mijndomein?

gr Mick

Hallo Ferhat,

Ik heb een beetje gegoogled en het standaard script weer gedownload. Heb eens door het script gekeken en zag de onderstaande fout:

Dit moet je veranderen naar:

Echter zou ik graag recaptcha willen hebben inplaats van deze captcha, echter weet ik even niet hoe ik moet beginnen

Probeer dit eens: