Posts by zwpgangster

Kan je het hele script hier posten?? zodat wij er ook iets aan hebben?? want ik krijg hem niet voor elkaar dat alle fam leden het kunnen zien...

mvg Mick

Maak ze zelf is beter die zit vol met bugs;) ik heb nu zelf complete logs gemaakt met daarin:

Respectlog, aanvalslog, verdedegingslog, geluksradlog, secretlinklog en cc/shoplog allemaal in een bestand;)

mvg Mick

Hoeso met een SWF kan je niks doen???

Met flashdecompiler kan je het bewerken. Alleen 1 nadeel. Vele SWF bestanden zijn beveiligd dus dan wordt het moeilijk

Dus je wilt dat er elk uur -1 nitro eraf gaat??? zo ja dan is hier je oplossing.

Bij mij niet @ Willem

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.02.10 18:46:09:
    Patrick. Ik krijg nu geen foutmelding.

Alleen zet ie het nu niet in de DB...

regel 117 =

mysql_query("INSERT INTO iplog (datum,user,ip) VALUES(NOW(),'$data->login','$_SERVER['REMOTE_ADDR']')");

( Dus de code wat de DB moet inserten. )

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.02.10 18:38:40:
    Ik zie geen code wat u net stuurde srry

Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /home/wom/domains/world-of-maffia.nl/public_html/v3/index.php on line 117

( als ik het in de Index.php zet )

Goede dag cp-ers,

Ik wil een IPlog maken voor de leden zodat ze kunnen zien in hun eigen log wie er ingelogd is geworden en onder welk IP adres

Nu had ik het volgende gedaan:

Citaat

mysql_query("INSERT INTO iplog (datum,user,ip) VALUES(NOW(),'$data->login','$ip=$_SERVER['REMOTE_ADDR']')");

Alleen zet ik dit in de login.php geeft ie een error. Wie weet hoe ik het erin moet zetten of waar ik dit precies moet zetten.

( PS ik heb alles in de db gezet dus dat staat allemaal goed. )

Wie heeft voor mij de gehele unbugged familie script ( familie beheer etc etc )

Want leden bewerken doet het niet
    Bug in de shop en bug in het script van de bank

Wie o wie kan mij helpen???

mvg Mick