Registreren werkt niet!
Posts by zwpgangster
-
-
Ik wil wel meehelpen!!
-
Citaat van BrokenTrack
Ik begrijp het niet.
Eerst zeg je dat niet goed kan inbouwen. Daarna zeg je dat het wel lukt?
Vervolgens zeg je
Wat bijkopen? Wat kan misschien beter rond de 100 Euro?Wat bedoel je met die ps? Wat wil je van ons?
Zoals je kunt lezen heb ik nogal moeite om je te begrijpen. Mede dankzij de slechte grammatica die ik zie. Zou je je post daarom even kunnen herschrijven?
Verder heb je volgens mij geen 2de videokaart nodig om met twee verschillende schermen te werken op 1 computer.
Ik ga dit reporten, iemand belagelijk maken omdat hij niet zo'n goede grammatica heeft? beetje stom!!
-
Citaat van BrokenTrack
Al de query geprobeerd?Leg hem dan ook uit wat hij moet doen, hij snapt het denk ik niet!
-
-
-
geen links?
-
-
Netjes gemaakt:D
-
ja dus? je weet toch niet uit welke config dit komt:P
-
Angry birds:D
-
Mooie cartoon, lijkt wel lego gangster poppetje:P
-
Dit kan er bijvoorbeeld instaan:
PHP
Toon Meer<?php $db_host="localhost"; $db_name="DATABASENAAM"; $username="DATABASE GEBRUIKERSNAAM"; $password="DATABASE WACHTWOORD"; $db_con=mysql_connect($db_host,$username,$password); $connection_string=mysql_select_db($db_name); mysql_connect($db_host,$username,$password); mysql_select_db($db_name); /* Bijvoorbeeld IP opslaan naar de database */ $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $host = gethostbyaddr($_SERVER['REMOTE_ADDR']); $datum = date('d-m-Y/H:i:s'); $browser = $_SERVER['HTTP_USER_AGENT']; mysql_query("INSERT INTO iplog (ip,host,datum,browser) values ('".$ip."','".$host."','".$datum."','".$browser."')"); ?>
-
als hij die link wat ik hem gaf bekijkt, hoeft ie geen API
-
-
poppeeper gebruik ik zelf op mijn stage plek, dit werkt super
-
Misschien niet makkelijk om meteen via de MYSQL te laten gaan en dan openen in een PHP bestand?
http://www.webreference.com/au…ges/xml/rss/custom_feeds/
Gr Mick
-
Citaat van BrokenTrack
Hallo,
Dit was geen grap. Eerst hit levert al een achttal sources op.
Zelf een beetje zoekwerk doen kan nooit kwaad.Had zelf ook al gegoogled, maar misschien heeft iemand een goede
-
-
Okeej;)
Spreek je wel aan via msn!