15 euro:)
Posts by zwpgangster
-
-
-
-
-
-
-
-
Je bent ingelogd in het systeem en zal over enkele ogenblikken door worden gestuurd.
-
Werkt niet in IE8
-
Hallo leden,
Wie kan mij helpen... ik wil een popup maken
(dat is gelukt)Maar ik wil daar een stijl omheen hebben. Maar dan met ronde hoeken.. Radius.
Ik heb gegoogled. maar volgens hun is dat alleen mogelijk met CSS3
wie kan helpen?
-
sjunne layout
-
je mist een paar sluitingen....
Probeer dit eens:
PHP
Toon Meer<td style="display: none"> <div id="<? echo $info->login;?>"> <div class="tooltip_kop"><h1><? echo $info->login;?></h1></div> <div class="tooltip_midden"> <table width="95%" cellspacing="0" cellpadding="0" style="margin:auto;"> <tr> <td width="60" class="balk"><? echo $_LANG['leden_level'];?>:</td> <td class="balk"><?=$info->level;?></td> </tr><tr> <td width="60" class="balk"><? echo $_LANG['leden_xp'];?> / <? echo $_LANG['leden_nodig'];?></td> <td class="balk"><? echo number_format($info->xp, 0, '.' , '.');?>/ <? echo number_format($info->nodig, 0, '.' , '.');?></td> </tr> <tr> <td class="balk"><? echo $_LANG['leden_cash'];?>:</td> <td class="balk"><? echo number_format($info->cash, 0, '.' , '.');?></td> </tr><tr> <td class="balk"><? echo $_LANG['leden_bank'];?>:</td> <td class="balk"><? echo number_format($info->bank, 0, '.' , '.');?></td> </tr> </table> </div> <div class="tooltip_bodem"> </div> </div> </div> </div> </td>
-
ik heb ook een probleem met me IE8.. na een tijdje kan ik niet meer op vorige klikken.. en als ik wil aflsuiten hangt me IE8 en soms zelfs me explorer....
-
PB gestuurd
-
idd gewoon vanaf 0 beginne.. hebben ik en tcbhome ook gedaan
-
laat je het wel goed uitvoeren dan?
-
-
-
Misschien handig, maar je moet rechten betalen om te streamen...
Bij deze website: http://listen2myradio.com/ betalen hun dat voor jouw en hoef je alleen nog maar een muziek programma te hebben zoals SAM BROADCASTER of Virtual DJ
Gr Mick
-
huh?