Dus je bedoeld... Wat willen wij als klant graag voor catogoriëen??
Posts by zwpgangster
-
-
Ik ben een IT-er... als ik jouw was zal ik gewoon naar een goede computer winkel gaan en daar uitleg vragen van wat zijn je eisen, wat wil ik ermee, wat moet ik ermee etc..
Ik weet niet waar je woont maar raad je aan naar HIQ24 ( http://hiq24.de ) te gaan of naar cash and carry ( http://www.computer-cash-carry.de )
-
Jah,
Dit is een oud script dat ik nog had liggen.. heb dit niet aangepast!!!!
-
waarom maak je zoveel apparte php query's?
PHP
Toon Meer<?php ob_start(); session_start(); include("include/domeincon.php"); ?> <?php include("header.php"); if(!$data){ header("location: beheer"); exit; } ?> <?php if(isset($_POST['submit'])){ $moll = $_POST['moll']; mysql_query("UPDATE games SET moll='".$moll."' WHERE `id`='".$game_gegevens[id]."'"); echo "<h4>Mollie ID aangepast!</h4>"; } ?> <?php $dbres = mysql_query("SELECT * FROM games WHERE id='".$data[game_id]."'"); $game_gegevens = mysql_fetch_assoc($dbres); ?> Dit kan toch in 1 <?php <!-- hier je query's --> ?>Probeer dit eens:
PHP
Toon Meer<?php ob_start(); session_start(); include("include/domeincon.php"); include("header.php"); if(!$data){ header("location: beheer"); exit; } if(isset($_POST['submit'])){ $moll = $_POST['moll']; mysql_query("UPDATE games SET moll='".$moll."' WHERE `id`='".$game_gegevens[id]."'"); echo "<h4>Mollie ID aangepast!</h4>"; } $dbres = mysql_query("SELECT * FROM games WHERE id='".$data[game_id]."'"); $game_gegevens = mysql_fetch_assoc($dbres); ?>Als hij het niet include moet in plaats van include, include_once gebruiken!
Verder:
<form method="post" style="margin:0">moet worden:
<form method="post" action="" style="margin:0">En waar dient de $moll = $_POST['moll'];
functie voor? -
DIt is een script.. deze script kan je aanpassen als je die wilt hebben!!! ik heb die online gezet als demo
hier het script:
PHP
Toon Meer<!-- LET OP dit moet je aanpassen.. dit is gemaakt voor PSD's te uploaden --> <html> <head> <title>WEBSITE NAAM - bestand Uploaden</title> </head> <?PHP if (!empty($_POST)) { $locatie = "psd/"; //of een andere map, vergeet niet de w-rechten if (is_uploaded_file($_FILES['psd']['tmp_name'])) { if (!empty($_POST['naam']) or !empty($_POST['email']) or !empty($_POST['betaalmethode'])) { //controleer grootte if ($_FILES['psd']['size'] > 1500000) { //bepaal zelf de max. grootte in bytes echo "Het bestand is te groot"; exit; } //controleer extensie, voeg maar andere toe if (!eregi("((.psd)$)", $_FILES['psd']['name'])) { echo "<div id='footer'>Het ingevoerde bestand heeft <b>niet</b> de juiste bestands extensie. <br> Selecteer een <b>.PSD bestand</b> <a href='javascript:history.go(-1)'><b>ga terug</b></a></div>"; exit; } if(!move_uploaded_file($_FILES['psd']['tmp_name'], $locatie . $_FILES['psd']['name'])) { echo " <div id='footer'>Het bestand kan niet worden geupload. <br><a href='javascript:history.go(-1)'><b>ga terug</b></a></div>"; exit; } echo "<div id='content' align='center'>Uw bestand <b>" . $_FILES['psd']['name'] . "</b> is geupload. <br> <a href='javascript:history.go(-1)'><b>ga terug</b></a></div>"; mail("[email protected]", ".PSD geupload", "Zojuis heeft " . $_POST['naam'] . " het volgende geupload: Bestand naam: " . $_FILES['psd']['name'] . " Gewenste betaalmethode: " . $_POST['betaalmethode'] . " Opmerkingen: " . $_POST['opmerkingen'] . " E-mail: " . $_POST['email']); } else { echo "<div id='footer'>Je bent een of meerdere velden vergeten in te vullen.<br> <a href='javascript:history.go(-1)'><b>ga terug</b></a></center>"; } } else { echo "<div id='footer'>Het uploaden is mislukt. <br> <a href='javascript:history.go(-1)'><b>ga terug</b></a></div>"; } } else { ?> <form method="post" action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" enctype="multipart/form-data"> <!--Bepaal zelf de maximale grootte in bytes --> <div id="content"> <center> <b> Upload hier uw .PSD bestand. Let op! Vul alle velden goed in.</b><br><br> <table border="1" width="40%"> <tr> <td>Het .PSD bestand: </td> <td><input type="file" name="psd" /></td> </tr> <tr> <td>Uw naam: </td> <td><input type="text" name="naam" /></td> </tr> <tr> <td>Uw E-mail: </td> <td><input type="text" name="email" /></td> </tr> <tr> <td>Gewenste betaalmethode: </td> <td><input type="text" name="betaalmethode" /></td> </tr> <tr> <td>Opmerkingen: </td> <td><textarea rows="2" cols="20" name="opmerkingen"></textarea></td> </tr> <tr> <td colspan="2" align="center"><input type="submit" name="submit" value="uploaden" /></td> </tr> </form> </table> </center> </div> <?php } ?> </body> </html> -
Gebruik cron jobs..
Maak een cron job week aan
en zorg dat hij de familie's dan verwijderd;) -
http://militaire-in-uruzgan.nl/uploaden/
heb ik gemaakt voor PSD's misschien kan je hem aanpassen voor de extensies .jpg, .png etc...
gr Mick
-
Graag even tussen de code tags zetten aub
-
of de functie pakken zoals ze vaak bij de top 100 hebben staan.. order by power!
-
Zonder script kunnen wij niet zien wat hij precies doet!
-
Ik kan redelijk scripten.. intresse pb
-
Bedankt allemaal,
werkt allebij
gr Mick
:slotje:
-
dit heeft denk ik te maken met verschillende css voor verschillende browsers
-
zet panel.php eens hier neer
en cmod opnieuw
-
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem:
Ik ben bezig met een clan website nu heb ik daar war stats gemaakt...
Als je nu gewonnen hebt moet de class zijn: class="won" (dan wordt de tekst groen)
en als je verloren hebt moet het zijn:
class="lose" (rode kleur)wie kan mij helpen.
dit is het stukje code:
PHP
Toon Meer<?php $query = "SELECT * FROM ....... "; $sql = mysql_query($query) or die(mysql_error()); while($war = mysql_fetch_array($sql)){ echo '<ul class="match"> <li> <span class="team">'.$war['naam'].'</span> <span class="score">'.$war['score'].'</span><span class="won">'.$war['uitslag'].'</span></li> </ul> '; } ?> -
-
erg handig:D
-
ik heb ook zoiets gemaakt voor PSD's te uploaden...
-
-
Meer gegevens aub?
Inkomsten etc!