Posts by zwpgangster

Is er niet.. dit ivm dat ze het uitgeschakeld hebben tot de volgende lan party...

Voorbeeld:

Bedoeling:
    Je drukt op een plaats die vrij is, je reserveerd dus dan die plaats. Als je aangemeld hebt.. dan komt je naam op die plaats te staan en is de plaats gereserveerd. Is het niet gereserveerd dan staat er Plaats vrij

Een plattegrond dat je bijvoorbeeld van bovenaf tafels ziet met stoelen en die stoelen staan dan de namen wie al gereserveerd heeft en op de lege kan je je dan reserveren!

Ten eerste dit is niet illigaal.. Als je een eigen call of duty 4 server hebt mag je erop gooien wat je wilt.. een mod is een aanpassing

Dus een zombie mod houd in dat je met players tegen zombie mods speelt en nee je komt niet hoger op in de stats

Hallo leden,

Ik ben bezig met een clan site voor onze call of duty clan...

Nu wil ik een platte grond hebben waar je kan zien wie er allemaal komt en wie naast wie zit... als er een plaats leeg is dan kan je erop klikken en reserveren..

Wie heeft zoiets liggen of weet iets anders en doet deze weg... Lieftste voor niks want we zijn een opstartende clan

gr Mick

Uhh ik woon bij de grens nederland / duitsland dus ik hoef niet te crossen 20 min ben ik er!

en daarbij jah misschien laptops jah zowieso ... Maar canon verkoopt geen computers, wel printers en camera's etc maar geen computers dus!!

hallo Nillas,

Ik zelf denk dat het om dit stukje in de css gaat:

En denk dat je het stukje middle moet vervangen door dit:

PHP
    #middle {
    width:670px;
    float:left;
    padding:0 10px 0 0; 
    margin-left: auto;
    margin-right: auto;
    }

Probeer dit eens:

Waarom heb je

PHP
    <input type="text" name="moll" maxlength="50" value="<? echo $game_gegeven[login]; ?>" style="width: 200px;">

maar bij het updaten = het een ID

PHP
    WHERE `id`='".$game_gegevens[id]."'

Voor de rest, een tip: Script een beetje overzichtelijker zoals ik voor jouw gedaan heb!

Citaat van L.Groot

Ik zou een computer nooit in het buitenland kopen. Waarom? Slechte garantie en andere wetgeving omtrent consumenten. Niet doen! Daarnaast hebben de meeste computer boeren pc's met een veel te slechte video kaart en de processor laat te wensen over dan de pc die ik voor hem heb geadviseerd. Kijk naar al die Samsung, LG maar ook HP en PackardBell troep, videokaart is echt slecht en je betaalt bijna evenveel.

Dit is onzin... Je krijgt er evenveel garantie als hier in nederland... ik haal daar al mijn computer matriaal

En HP etc doet het wel beter dan ons dus doe dat maar eens na dan.. om te bereiken wat HP en samsung etc heeft bereikt