ja youtube partner is dit
Posts by zwpgangster
-
-
Okej,
Ja kreeg vandaag te horen dat ik miss pas in February start.. dit ivm het veiligheidsonderzoek.. Trage mensen daar:(:(:(
Maar goed Thanks alvast sukel!
-
Dankjewel:)
-
Graag een reactie?
-
Citaat van Maviose
Reclame maken voor je eigen site? -
okej!
-
wat vraag je ervoor om hem te slicen?
-
okej,
Ja dan is het wat anders.. van een UTP kabel kan je ook een croskabel maken.. mischien eens leuk om een keer te doen.. zie voorbeeld:
-
Tux,
Je bent nieuw hier zo te zien, gedraag je eens... de ts vraagd om raad.. en als hij niet goed is in HTML of wat dan ook, ga dan niet zeuren.. Ook jij hebt ooit ergens hulp gevraagd!
-
Crosskabel kan je heel makkelijk zelf maken? dus waarom kopen
Spaarde je weer geld uit voor bijvoorbeeld een:cheer:
-
ja je software van je videokaart
-
wat voor videokaart is het?
Een Nvidea? ATI Radeon?
-
Ja dan moet je de videokaart dupliceren
Je gaat dus je beeld clonen, dit kan je doen met je videokaart beeldscherm software
-
als je het zo goed weet, waarom vind je die fout dan niet?
-
@F.Ajeti,
Hier bereik je niks mee, je begaat dan zelf ook een misdrijf.@ts,
Als ik jouw was zou ik nog een keer contact proberen op te nemen via de telefoon, contact formulier op de website... Lukt dit niet, dan zou ik als ik jouw was aangifte gaan doen en het geld terug vorderen via de bank ( als je online betaald hebt ) -
Muziek beter in elkaar mixen, overgangen dus.. gebruik eventueel effecten, bas uitdraaien, en met de hoge en lage tonen spelen op je mengpaneel!
Eventuele echo's, flangers etc gebruiken!
-
Hallo CP leden,
Ik begin de 21November met De AMO is er iemand hier op cp die ook militair die mij kan vertellen wat er precies te wachten staat!
Ik heb Cluster 3 gehaald, maar een functie gepakt van Cluster 2 ivm dat de vacatures beperkt zijn!
Ik ben erg benieuwd wat ik allemaal kan verwachten!
-
cmodd je config.php eens na 775 of 777
-
-
In dit stuk klopt iets niet!
PHP$cConnect['host'] = '" . $_POST['mysql_host'] . "'; $cConnect['user'] = '" . $_POST['mysql_user'] . "'; $cConnect['pass'] = '" . $_POST['mysql_pass'] . "'; $cConnect['db'] = '" . $_POST['mysql_db'] . "'; @mysql_connect ( $cConnect['host'] , $cConnect['user'] , $cConnect['pass'] ) or die ( 'Kon niet verbinden met MySQL.' ) ; @mysql_select_db ( $cConnect['db'] ) or die ( 'Kon niet verbinden met de DataBase.' ) ;