Je hebt 2 keer de optie: LEFT JOIN erin staan!! dit werkt natuurlijk niet
Posts by zwpgangster
-
-
Google als een nagekeken, is wel erg makelijk om meteen alles te vragen hier, terwijl er genoeg zijn te vinden op google!
-
ja heb ik ook
-
Als ik jouw was zou ik bij inloggen ( Gebruikersnaam, wachtwoord )
Dit script erbij zetten:
PHP
Toon Meer<tr> <td colspan='2'><b>Inloggen</b></td> </tr> <tr> <td>Gebruikersnaam</td> <td><input type='text' name='gebruikersnaam' value='gebruikersnaam' onblur="if (this.value=='') this.value='gebruikersnaam';" onfocus="if (this.value=='gebruikersnaam') this.value='';" class='bruineborder'></td> </tr> <tr> <td>Wachtwoord</td> <td><input type='password' name='wachtwoord' value='wachtwoord' onblur="if (this.value=='') this.value='wachtwoord';" onfocus="if (this.value=='wachtwoord') this.value='';" class='bruineborder'></td> </tr>
-
Staat het misschien in je connectie.php
-
Welke telefoon heb je? anders even naar een Telefoon zaak gaan!
-
Wist niet dat het een externe link werd, anders idd de code van r-mulder!
-
hallo,
Bij de mediamarkt krijg je wel goeie HDMI kabels,
Er zit wel verschil in maar niet zoveelDe kwaliteit is wel goed die wat je bij de mediamarkt krijgt!!
http://www.mediamarkt.nl/webap…ery=HDMI-kabel&langId=-11
gr Mick
-
-
-
welke site heb je die screen vandaan?
-
-
-
-
Misschien wat meer informatie?
Waar worden ze gehost?
Tot wanneer lopen de domeinen? -
-
Ik heb wel intresse!
-
dit is beter:
PHP
Toon Meer<?php //variables (change these) $youremail = "[email protected]"; // your email address $subject = "design world - contact"; // the subject of the email $thankyou = "contact.html"; // thank you page // don't change anything else if($email == ""){ echo'Geen email-adres toegevoegd. Pls, ga terug.<br/>'; } elseif($name == ""){ echo'Geen naam ingevuld. Pls, ga terug.<br/>'; } elseif($message == ""){ echo'Geen bericht toegevoegd. Pls, ga terug.<br/>'; } else { $msg = ereg_replace("\'", "'", $message); $msg = ereg_replace('\\"', "\"", $msg); $message1 = "from: $namenemail: $emailnmessage:n$msg1"; mail($youremail, $subject, $msg, "From: $emailrnReply-to: $emailrn"); echo'<meta http-equiv="refresh" content="0; url="<?echo $thankyou;?>"> '; } ?>
-
@kurene,
Heb je niet gelezen wat ik net zei?
ALS DJ MOET JE LEGALE CD'S HEBBEN ENOF LEGALE AANGEKOCHTE MUZIEK ZOALS ITUNES -
@BrokenTrack,
Das niet legaal als je DJ bent.. je moet alles legaal hebben!!