volgens mij mag dit niet zomaar, en moet er ten allertijden een kennisgeving zijn.
Gelukkig zit ik bij een partij die dit wel netjes hanteert. overstappen lijkt mij de juiste oplossing
volgens mij mag dit niet zomaar, en moet er ten allertijden een kennisgeving zijn.
Gelukkig zit ik bij een partij die dit wel netjes hanteert. overstappen lijkt mij de juiste oplossing
Zou zeggen maak een demo account aan en zet hem hier neer!
Alleen de kabel zal niks verspreiden, ik werk dagelijks met security om malware en ransomware etc tegen te gaan.
Het is wel zo dat als er een soort van computer achter hangt om punten te monitoren, configureren ( bv om de wattage in de gaten te houden etc ) bv via een rasberry pi bv dat dit inderdaad onveilig kan zijn en dus zijn te hacken.
Bij telefoons en tablets etc kan je aangeven alleen opladen, dan zal er ook niks op het toestel terecht kunnen komen.
Iig bedankt voor het melden, idd hebben overheidsinstanties / vliegvelden zo’n dingen niet altijd hoog in het vaandel staan
plannen is de oplossing ![]()
Tip,
Diensten, ik kan niet meer lezen (misschien aparte pagina's maken)
Er zijn berichten van demo import van Salient, misschien deze verwijderen.
Je footer is bekijken, door de demo import heb je tig keren contact en home.
Verder succes met je diensten
Hallo Ferhat,
dit is bekend, heb het te druk om me eigen site af te maken...
Op zoek naar een snelle hosting, domeinregistratie of websites / webshops op maat gemaakt? of op zoek naar ondersteuning in backups, IT gerelateerde zaken ( installaties, onderhoud of beheer )
Zoek dan nu niet verder en neem contact met mij op via md-solutions.nl of via [email protected].
Jarenlange ervaring op het gebied van websites, serverbeheer of werkplekbeheer.
En jij denkt dat dat genoeg is? Je 'denkt' dat jij controle hebt, maar zal zeker niet genoeg zijn.
maar zit wss wel op allerlei social media's etc?
Ook SAP nederland is getroffen door een ransomeware hack .
Ik gebruik voor de verlichting in huis / stopcontacten alles van de kruitvat :-p
In de tuin maak ik gebruik van InLight en de rest is allemaal via 1 app voor het alarm, camera's etc
Ik heb dit probleem idd ook bij de VPS op transIP ( cpanel )
Het is gelukt dankzij Aaron✌️
Officieel gezien is het www ( world wide web ) te danken aan de arpanet, daardoor heeft www zijn intreden gedaan zoals boven omschreven door Aaron
Thx voor de info, hiermee kom ik al verder!
ik gebruikte die al een tijdje, super plugin idd
Goedeavond,
Ik ben bezig met de plesk api in php zodat ik op de site allerlei server en plesk info kan zien.
Nu wil ik echter nog weten hoe ik het aantal ssh ( terminal ) users op dit moment zijn ingelogd zien.
Weet iemand hoe dit op te vragen via de api?
ik ga er eens na kijken thx
Hallo K.Rens,
Bedankt, wij hebben idd in directadmin de mails op 0 gezet.
hoe timmer jij de WP sites dicht dan? zodat het niet lijkt op WP?
ja web10.herito.nl is de VPS waar het op staat.
PHPMailer zit standaard in Wordpress, alles is nieuw gedownload, allemaal pro plugins met licenties + updates.
Sendmail wordt gebruikt standaard door alle users die smtp mail gebruiken op de server, vreemde echter is dat heritosite ( gewoon een user ) geen SMTP gebruikt maar office 365, deze DNS records en de optie in directadmin voor use local mail server uit staat
Is dit topic nog van toepassing?