Ziet er super uit!! beter zo
Posts by zwpgangster
-
-
-
uhh gewoon een wit of gebroken witte content!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.12 06:58:14:
slider nodig? -
dit is bij mij ook al vaker gebeurt...
-
ik vind allereerst als je geen ervaring hebt wel knap en leuk dat je al zo ver bent gekomen... idd wat de rest al zegt, het is geen 5 euro waar.. daarbij ga wat ervaring opdoen, boeken/internet en ga testen
gr Mick
-
Waarom gebruik je span ID?? waarom niet DIV id?
-
-
hahaha die rotweiler:P
-
Zoiets is toch redelijk zelf te maken?
Je hebt een 3 voor PHP dus..1. maak een database aan
2. een adminpaneel met nieuws toevoegen, wijzigen en verwijderen
3. Een nieuwspagina zelfVoorbeeld nieuwspagina:
PHP
Toon Meer<?php include "connection.php"; $query = "SELECT * FROM `nieuws` ORDER BY datum DESC"; $sql = mysql_query($query) or die(mysql_error()); echo"<center><b>Nieuwsoverzicht</b></center> <br><table border='1'> <tr><td>Titel</td><td>nieuwsbericht</td><td>Datum en tijd</td><td></td></tr>"; while($nieuws = mysql_fetch_array($sql)){ echo"<tr><td>".$nieuws['titel']."</td><td>".$nieuws['nieuwsbericht']."</td><td>".$nieuws['datum']."</td><td><a href='nieuwsbericht.php?id=".$nieuws['id']."'>Lees meer</td></tr>"; } echo"</table>"; ?>
-
MDR = Mijndomeinreseller??
-
thanks voor de tip Fils
-
-
-
Dankjewel L.Groot,
Daar kan ik wat mee!
-
-
dankjewel..
Heeft MijnDomein ook een API voor domeinchecker?
-
het is geen fout, je moet gewoon iets aanpassen zodat als hij 100% kans is dat hij ook gewoon lukt..
Misschien een soort van voorbeeld:
-
-
Beste CP leden,
Ik weet niet of dit de goede catogorie is maar plaats het even hier:
Ik ben samen met een vriend van mij bezig om een hosting bedrijf op te zetten.. dit lukt aardig nu zit ik alleen met een paar vragen..
Hoe moet je als hosting domeinnamen aanvragen?
Waar doe ik dat / hoe moet dat?Vraag 2:
Zijn er ook gratis "directadmins" ( een soort vergelijkbare als directadmin ) dit omdat we eerst willen kijken hoe het allemaal gaat lopen voordat we licenties kopen...Hopelijk kunnen jullie mij meer vertellen en op weg helpen
Met vriendelijke groet,
Mick -
Je kan ook een array maken zoals jij bedoeld?