Posts by booner
-
-
-
-
Beste cp leden,
ik ben bezig met een crime maar hij werkt perfect in firefox maar in internet exploder doet hij niet wat hij moet doen hoe kan ik dit verhelpen
mvg booner
-
Citaat van Pharox
Komt omdat een sessie maar 24 minuten (dacht ik) geldig is per bezoeker.
Als je geen bezoekers krijgt die je scripts uitvoeren zal hij verder ook niks doen.
Dus wanneer je 12 uur later terug komt kan je inloggen maar word je er eerst weer uitgegooid.Oplossing:
- Sessie met IP
- Sessie met Wachtwoord
- Sessie met Gebruikersnaam
- Sessie met user agentDeze dingen opslaan in een md5 hash en die overal aanvragen.
Wanneer deze sessie niet overeen komt zal hij dus stoppen.
Is tevens ook een oplossing om session hijacking tegen te gaan.[offtopic]Kan het fout hebben, graag kritiek met onderbouwende reactie.[/offtopic]
heb het getest maar als je direct er na probeert inteloggen gaat dit ook niet dus het is niet met tijd .
mvg booner
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.02.10 23:58:33:
heeft iemand hier een antwoord op want kom er maar niet uit
mvg booner -
Citaat van pekelterror
Raar heb daar nooit last van op geen 1 vendetta.
Maar misschien handig om een script en/of link naar je spel te zetten met een demo account.
sorry voor de onduidelijke reactie maar wist niet hoe ik dit beter moest uitleggen .
ik heb dus de vendetta source omgebouwd maar met een nieuwe index
maar als ik nu stop met spelen en gewoon wegklik inplaats van uitloggen klikken dan blijft hij ingelogt dus als je weer een volgende keer wilt inloggen dan logt hij eerst uit en dan moet je nog eens inlogge om echt ingelogt te zijndit heb ik alleen maar in internet exploder
een voorbeeld kun je zien op http://global-mafia.nl
mvg booner
-
Hey ik heb een vraagje
als je bij men criminal gwn x doet dus niet op uitloggen klikt en er na probeert inteloggen maakt die eerst een fout en moet je het nog eens doen dan doet hij het wel.
nu wil ik maken dat je op de index pagina komt dat je zowizo bent uitgelogt
dus iets zo als dit
session_destroy($_SESSION['login']);
session_unset($_SESSION['pass']);mvg booner
-
Citaat van pekelterror
Je hoeft de auto niet toe te voegen aan je nickacar.php aangezien deze er gelijk inzit zodra die in de database is toegevoegd.
Zie:
PHP$car = mysql_query("SELECT * FROM `cars` ORDER BY rand() LIMIT 0,1"); $garage = mysql_fetch_object($car);
Toevoegen aan de database doe je als volgt.
PHPINSERT INTO `cars` VALUES ('400000', 'images/streamliner.jpg', '400000', 'Mercedes W124 Avus Streamling');
Gehaald uit het database bestand waarin de auto`s worden toegevoegd aan je database.Pekeltje
ja dit weet ik maar wil een auto toevoegen die moeilijk te stelen is nu zijn alle autos gelijk geloof ik dus wil er bv die 1op100 te stele is
mvg booner
-
hej ik ben al tijdje bezig met men eigen vendetta source compleet omtebouwen maar nu wil ik een auto toevoegen.
nu weet ik wel hoe dit moet maar wil er graag 1 die veel minder te stelen is een heel zeldzame dushoe kan ik dit het beste doen
mvg booner
-
-
Citaat van Willem
Mag ik vragen om wat voor criminals het gaat?
Een omgebouwde vendetta
-
-
-
Beste Gangstawar,
Ik heb wel intersse om je crew te versterken.
Over welke ervaring moet je beschikken om in de crew te komen?mvg booner
-
-
hoe moet ik men crons instellen van een dag.
kan iemand me verder helpen? -
heeft er iemand al oplossing gevonden voor veiling heb zelf al vanalles geprobeert maar lukt me maar niet
mvg booner
-
Citaat van Jannick
booner Heb je de crons ingesteld?
aan vip heb ik nog niets veranderd aleen men eigen bel link
maar alle andere crons werken wel waarom zou die van vip niet werken
mvg booner
-
als iamand vip gekocht heeft die vip dagen tellen ook niet af hij blijft 31 dagen vip hebben
mvg booner
-
heeft iemand een oplossing voor de kogelfabriek want de eigenaar kan bij zich zelf kogels kopen.
alvast bedankt booner