Posts by Bever

Het zoekvak wat daar gepost werd zou wel mooi zijn deze die er nu staat ziet er namelijk verschrikkelijk uit.

Jackie

Wat jij doet werkt niet. PDO heeft geen functie die hetzelfde werkt als num_rows. Dit zal je moeten doen doormiddel van de COUNT() functie in SQL

Yoichi

PDO != MySQLi

PDO is een andere manier voor mysql_* net als MySQLi dat is.

Als je zeker weet dat je nooit van database wilt switchen kan je beter voor MySQLi gaan. Weet je dat niet zeker kun je beter voor PDO gaan. Dit is natuurlijk alleen zo als je niet echt een voorkeur hebt. Vind je MySQLi echt niet fijn werken, ga dan voor PDO.

@Lars

MySQLi database's bestaan niet ;). MySQLi gebruik je om met een MySQL database te communiceren.

[offtopic]Dit is wat ik er vanaf weet en wat ik ervan gehoord heb. Heb er een tijdje geleden ook wat over gezocht en naar gekeken. Ik heb uiteindelijk voor MySQLi gekozen omdat meerdere mensen aangeven dat het sneller is. En omdat ik heb fijner vond werken dan PDO.[/offtopic]

Jbouwen

Als dat zo is dan zal willem dit wel met hem oplossen. Hier hoef jij je niet mee te bemoeien. Misschien heeft hij hier de rechten wel voor, of is dit niet uit de source van willen. En ik gebruik het niet.

Allemaal heel erg bedankt. Heb mijn eigenste toch aan de gang gekregen. Was helemaal vergeten te chmodden naar 777 de map. Toch bedankt.

@Lars

Waarom niet zo?

PHP
    mysql_query("UPDATE users SET rankvordering = 0, rank = rank + 1 WHERE rankvordering >= 100 AND rank < 10");

Hee, ik ben opzoek naar een avatar upload script. Ik heb er een maar die werkt niet. En ik weet zelf niet presies hoe ik er aan moet beginnen. Ik zou het graag zelf maken maar waar moet ik allemaal op letten? Zodat het veilig is? En welke functies kan ik het beste gebruiken?

Alvast bedankt. :cheer:

Post aangepast.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.12.10 15:19:47:
    @Kurene

Copy -> Past. Wat heeft dat nu voor zin? En een er langs is makkelijk. Gewoon zo:

PHP
    <table>
         <tr>
             <td>Hier die tabel van mij plakken</td>
             <td>Hier nog een keer die table van mij plakken</td>
         </tr>
    </table>

Zo en je hebt ze langs elkaar er is ook nog wel andere manier voor maarja.

Dit is er een. Die andere kan je er zelf wel langs krijgen lijkt me.

Die eerste met rowspan="6" er in is jou foto zoals je op het plaatje aangeeft. Die eerste td zonder rowspan komt er langs bovenaan en die daar onder daar weer onder en die daar onder daar weer onder. En ga zo maar door.