Domein word ook vergoed? Of moet je dat wel betalen?
Posts by Bever
-
-
Raar dacht dat Richard niet wou hebben dat het verkocht werd? Aangezien het is gemaakt van de Criminolz source? Dus is het wel legaal?
-
Mij ook graag
en misschien prijs ook handig?
-
Dat komt omdat alle variabele geen inhoud hebben. Je zult ze eerst moeten defineren.
-
-
Value="' . $own['avatar'] . '"
-
owja
sorry niet bij nagedacht :P.
-
Je kan toch de avatar opslaan als het id van de user. Als de user dan een nieuwe avatar upload word het weer als zijn id opgeslagen en word de ouden automatisch verwijderd.
-
Is er geen startbod?
-
-
-
-
-
Ik heb ook wel interesse ik ontvang ook graag een stukje code ;).
-
Inderdaad zet hem in de private map?
-
Als je gewoon met filezilla met je rechtermuisknop op het bestand klikt kan je aanvinken wat je wil dat er kan. Ik weet niet welk programma jij gebruikt maargoed. Misschien heb je er iets aan.
-
Het is voor zover ik weet wel wat sneller maar volgens mij niet beter beveiligd tegen SQL injections. Er zijn wel nieuwe functies waar je mee kunt zorgen dat je goed beveiligd bent tegen SQL injections. Maar je moet het wel zelf blijven beveiligen.
Dit is wat ik er van weet.
Hier heb je misschien een handige tutorial:
http://www.phptuts.nl/view/26/ -
@Lars
Hij vraagt toch duidelijk onze mening niet? En al is de source bagger hoeft het werk wat je er aan doet nog niet bagger te zijn. Dat jij je werk afraffelt omdat de basis niet goed is kunnen wij niets aan doen. Je kan het beter gelijk goed doen als er dadelijk achter komen dat wat jij wil zo niet kan en je het alsnog om moet bouwen naar oo. En ja je leert er weer meer van en je kan trots zijn op je werk.
[offtopic]Nog even over dat offtopic hij vraagt toch duidelijk wat wij hem aanraden. Dus hij vraagt gewoon om onze mening.[/offtopic]
-
@Lars
Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Het is net zo makkelijk om naar de oo manier te gaan als naar de andere.
@ts
Ik zou zeggen kies de oo manier werkt fijner je hebt meer functies. Wanneer je er even mee gewerkt hebt wil je niet anders want het is een stuk korter en sneller (typ tijd).
Dat is dus mijn mening.
-