Posts by Bever

Pff code=code='" . $code . "'.... Dat kan niet!!

code='" . $code . "' of code=code+"' . $code . "'

Je moet in een functie van $mysqli een global variable maken ;) dan moet het werken dus:

PHP
    function blablabla() {
        global $mysqli
        //Rest van je function.
    }

@hierboven

Je mag wel even wat vriendelijker doen hoor... Ik probeer je ook alleen maar te helpen. Ik kan toch niet ruiken wat die query moet doen, dat jij de regels niet even door leest er staat duidelijk dat je voldoende info moet geven. En die "Alsjeflieft zeg..." Was voor dit "wiet=wiet=$wiet". Je moet toch wel snappen dat dat niet werkt.

Dus niet zoon grote mond vriend.

Alsjeblieft zeg... Kijk je query wiet=wiet=$wiet

Lijkt me dat het dit moet zijn wiet=wiet+$wiet

PHP
    mysql_query("UPDATE `[dealen]` SET `wiet`=`wiet`='$wiet'");

word

PHP
    mysql_query("UPDATE `[dealen]` SET `wiet`=`wiet`+'$wiet'");

En ik krijg maar de helft. Ik wil graag meer info alleen site en stats kan ik niet veel mee. Wil graag ook inkomsten en vraagprijs horen als dat kan.

Waarom zou ik in hemels naam een wallie van 25 euro voor 30 euro willen kopen? Als ik hem via wallie.nl bestel kost het mij maar 25 voor een van 25 en ben ik zeker dat ik hem krijg.

PHP
    $minutenerbijdateentijd = -4;

function get_global_date($string)
      {
          global $minutenerbijdateentijd;
          $datum = new DateTime(date("Y-m-d H:i:s"));
          $datum->modify("+" . $minutenerbijdateentijd . " minutes");
          return $datum->format($string);
      }

Dit is een stukje uit includes/inc.functions.php

Hier kan je de tijd goed zetten :).

Robin bedoelt dat hier user staat en dat users moet zijn:

$query = mysql_query ("SELECT * FROM user WHERE username='".mysql_real_escape_string($username)."'")or die(mysql_error());

$query = mysql_query("SELECT `from`,`to`,`title`,`content` FROM `messages` WHERE `id`!='' ORDER BY `date` DESC LIMIT 0,1500")or die(mysql_error());

Deze query zet na `content` dit: ,`id`

Citaat

De GNU General Public License of kortweg de GPL is een copyleftlicentie voor software, bedacht door Richard M. Stallman, die (in het kort) stelt dat je met de software mag doen wat je wil (inclusief aanpassen en verkopen), mits je dat recht ook doorgeeft aan anderen en de auteur(s) van de software vermeldt.

Bron: wikipedia

Er staat dus dat je het wel mag verkopen?