Posts by Bever
-
-
ownedbynl
Dat is een programma waarmee je al je bestanden kan doorzoeken naar een zoekterm als ik me niet vergis. -
-
unset($_COOKIE['blablabla'])
Zo misschien?
-
@hierboven
Je mag wel even wat vriendelijker doen hoor... Ik probeer je ook alleen maar te helpen. Ik kan toch niet ruiken wat die query moet doen, dat jij de regels niet even door leest er staat duidelijk dat je voldoende info moet geven. En die "Alsjeflieft zeg..." Was voor dit "wiet=wiet=$wiet". Je moet toch wel snappen dat dat niet werkt.
Dus niet zoon grote mond vriend.
-
Ingevuld
-
-
Waarom? Dat doen ze in de demo toch ook niet ;).
@TS
Wat werkt er niet aan de code van je demo dan?
-
v3host?
-
En ik krijg maar de helft. Ik wil graag meer info alleen site en stats kan ik niet veel mee. Wil graag ook inkomsten en vraagprijs horen als dat kan.
-
Waarom zou ik in hemels naam een wallie van 25 euro voor 30 euro willen kopen? Als ik hem via wallie.nl bestel kost het mij maar 25 voor een van 25 en ben ik zeker dat ik hem krijg.
-
Je moet van die -4 een ander getal maken
tot hij helemaal goed staat
-
PHP
$minutenerbijdateentijd = -4; function get_global_date($string) { global $minutenerbijdateentijd; $datum = new DateTime(date("Y-m-d H:i:s")); $datum->modify("+" . $minutenerbijdateentijd . " minutes"); return $datum->format($string); }
Dit is een stukje uit includes/inc.functions.php
Hier kan je de tijd goed zetten :).
-
ow maak van $gegeven['id'] $gegeven->id had niet gezien dat het een fetch_object was ;).
-
-
Je snapt natuurlijk wel dat ik niet helderziend ben. Bestaat id wel?
-
$query = mysql_query("SELECT `from`,`to`,`title`,`content` FROM `messages` WHERE `id`!='' ORDER BY `date` DESC LIMIT 0,1500")or die(mysql_error());
Deze query zet na `content` dit: ,`id`
-
In je query id zetten en dan $be['id'] verranderen in $gegeven['id']
-
PHP
Toon Meer<? include("config.php"); if($_GET['p'] == "delete") { mysql_query("DELETE FROM `messages` WHERE `id`='".$_GET['del']."'") or die(mysql_error());; echo "Gelukt<br> het bericht met id ".$_GET['del']." is verwijderd<br>"; } ?> <link media="screen" href="css-v1.css" type="text/css" rel="stylesheet"> <table width=100%> <tr><td class=listtitle colspan=5> </td></tr> <tr><td class=list colspan=5>Laatste 100 berichten</td></tr> <tr><td class=listtitle width=1>#</td> <td class=listtitle width=125>Van</td> <td class=listtitle width=125>Naar</td> <td class=listtitle width=100>Verwijder</td> <td class=listtitle>Onderwerp</td> <td class=listtitle>Bericht</td></tr> <? $query = mysql_query("SELECT `from`,`to`,`title`,`content` FROM `messages` WHERE `id`!='' ORDER BY `date` DESC LIMIT 0,1500")or die(mysql_error()); WHILE($gegeven = mysql_fetch_object($query)){ $e++; $i++; $kleur = $i % 2 == 0 ? "list" : "list2"; echo" <tr><td class=$kleur>$e</td> <td class=$kleur>$gegeven->from</td> <td class=$kleur>$gegeven->to</td> <td class=$kleur><a href=\"admin11.php?p=delete&del=".$be["id"]."\">[x]</a></td> <td class=$kleur>$gegeven->title</td> <td class=$kleur>$gegeven->content</td></tr>"; } ?> </table>
-
Citaat
De GNU General Public License of kortweg de GPL is een copyleftlicentie voor software, bedacht door Richard M. Stallman, die (in het kort) stelt dat je met de software mag doen wat je wil (inclusief aanpassen en verkopen), mits je dat recht ook doorgeeft aan anderen en de auteur(s) van de software vermeldt.
Bron: wikipedia
Er staat dus dat je het wel mag verkopen?