Posts by Bever
-
-
Je kan er toch gewoon een div omheen zetten met een width als de width dan berijkt dan gaat hij verder op de volgende regel.
Maarja als je dat niet snapt zou ik html en css even omlaag zetten in je profiel want 4 op de 5 en dit niet snappen klopt er iets niet ;).
-
-
-
Wat bedoel je? Want als je bedoelt of je ze samen aan kan hebben staan is het antwoord ja
ik gebruik ze altijd allebij :P. En het werkt
-
-
-
if($data->rijbewijs<?$soort;?> == 0){
<? wil zeggen hier begint php ?> wil zeggen hier eindigt php dus alleen $soort staat in php?
Maargoed je wil dus doen of $data->rijbewijsc of $data->rijbewijsce en die $soort zou aan moeten geven wat het is? dan moet het dus zo rijbewijs$soort en je moet die <? en ?> weglaten want waarom open je php als het al php is?
-
Dit is toch wel vaag? je zet alles van de if in html? en dan $soort die daar helemaal niet hoort.
-
-
Hij wil zeggen dat je na 14 dagen niet meer mag bumpen en je pas na 24 uur mag bumpen dus als de laatste reactie 15 dagen eerder is mag je niet meer bumpen
13 dagen mag het nog wel
maar er moet minstens 24 uur tussen de laatste reactie en je bump zitten
Denk ik
-
Dit had ik zelf ook al in gedachte om gewoon if($script == "chat.php") {
INSERT INTO chat (id) VALEUS (id)
}En dat dan in de config en dan via ajax een while loop ofzo om ze eruit te halen. Alleen had eigenlijk liever met een ajax function en iets als onload maarja.
Ik ga wel wat prutsen.
(zat ook nog te denken aan onMousemove maar daar is niets tegenovergesteld dus kan ik niet meer terugdraaien :P)
Toch bedankt
-
Hee,
Ik ben een paar dagen terug begonnen met Ajax en heb er een chat mee gemaakt. De chat werkt super, alleen nu was ik weer aan het rondkijken naar een nieuwe uitdaging en dat was jQuery. Ik heb wat info opgezocht en ben ook begonnen met een chat.
Nu wil ik weten wat is eigenlijk beter een jQuery chat of een Ajax chat? (jQuery maakt de httprequest ook via ajax natuurlijk) En waarom is dit beter.
Onderbouw je mening goed zodat ik er ook echt iets aan heb.
Alvast bedankt. :cheer:
-
Oke
-
Bump!
-
Webbasing
Wat bedoel je? -
Netbeans/phpdisigner
Misschien kan je daar iets mee. De regel zal rood worden als er een fout in zit.
(Netbeans is gratis)
[offtopic]Hoezo heb je trouwens een php bestand van 31000 regels? [/offtopic]
-
Hee,
Ik zit met een probleempje. Ik wil een overzicht maken van hoeveel leden er op 1 pagina zitten. Nu had ik gedacht dit te doen met onload="setOnline();" en onunload="setOffline();"
Maarja deze kun je alleen gebruiken in body, frameset.
Weet iemand misschien een andere manier om als je op de pagina komt je account op online te zetten?
Alvast bedankt :cheer:
-
[offtopic]Lars begin me een beetje te storen aan je regels. Je post deze nu echt in elk topic.[/offtopic]
Wat lars zegt is ongeveer hetzelfde
zo kan het ook
-
maak een query zo:
PHP$own = mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM users WHERE id = '" . $_SESSION['id'] . "'"));
Dan kan je dus zo kijken of je admin bent:
PHPif($own['status'] == "Admin") { //Hier wat als je wel admin bent } else { //Hier als je geen admin bent }
Hoop dat dit is wat je bedoelt?