Posts by Bever

dat werkt natuurlijk niet.

Je moet allebij de variable query noemen met de .= voeg je het toe aan query en als je dan query 2 neemt dan heb je er dus 2? dus of je doet het zo

Hee,

ik heb de laatste tijd echt niets te doen. En verveel me dus kapot als ik achter de pc zit.

Ik kan gewoon niets meer bedenken om te maken.

Nu wil ik dus vragen weten jullie misschien wat scripts die ik kan maken? Liefste iets met javascript (ajax, jQuery, etc.) dan kan ik ook gelijk mijn ervaring daarmee wat opschroeven. Ik ben natuurlijk nog geen prof in javascript dus kan er nog niet zo heeeel veel mee. Het mag natuurlijk ook php of iets anders zijn.

Ik hoop dat iemand iets leuks kan verzinnen.

(mag ook iets van een soort source zijn)

@Frenzo305

Je mag wel op andere pagina's klikken. Je browser slaat het namelijk op. Net als dat je via ftp een andere afbeelding op je site zet dat hij dan pas komt als je f5 drukt. Alleen bij IE is dat niet.

Ik heb laatst een ajax chat gemaakt. En wil er ook nog een gaan maken in jQuery (Ben er al mee begonnen maar nog niet klaar). Er zitten geen admin, moderator of chat moderator functies op (Ben er wel mee bezig geweest maar vond het onzin dus heb ze verwijderd).

Geintreseerd? Stuur me maar een pb ;).

Ik zou andere inputs maken, de kopjes iets kleiner maken en meer icon's gebruiken. Dan krijg je layout een hele andere uitstraling ;).

eeyk

[offtopic]Als je dit serieus niet zelf kan verzinnen moet je toch echt je php kennis op je profiel even verranderen naar 2 streepjes ;).[/offtopic]

Ja werkt op de zelfde manier als je de goede date gebruikt om uur te selecteren en zoals jij ook al had is dat G inderdaad.

Als je nu goed had gekeken. Je moet wel de functienaam om $omvang zetten. Zo dus:

gamecontrol

inderdaad, maar wel gek dat hij niet werkt ik ga hem ook even proberen. Het zou volgens mij moeten werken. Edit volgt :).

[offtopic]Je moet hem natuurlijk wel zo gebruiken he. omhoogTientallen(hier getal)

Maar ik neem aan dat je dat wel begrijpt ;).[/offtopic]

UPDATE

Bij mij werkt hij gewoon. Code:

Hij rond met ceil wel altijd naar boven af. Als je dat niet wil moet je round gebruiken.

PHP
    function omhoogTientallen($omvang) 
            { 
              $getal = ($omvang / 10); //Deel het getal door 10 zodat je komma krijgt.
              $getal = ceil($getal); //Afronden op heel getal.
              $getal = ($getal * 10); //Terug naar het oude getal zonder komma.
              return $getal; 
            }

Zoiets?

[offtopic] Jbouwen
    Het is dus niet vanaf nul... Het is gewoon een G4G licentie, en deze hebben ze een beetje verranderd.[/offtopic]

@TS
    Moeten de flash game's en de flash layout erop zitten? Of is het ook goed als hij deze 2 dingen niet bevat?

@Stan

Klopt, heb alleen het logo een beetje na gemaakt :p. Gewoon omdat ik geen goed logo kon verzinnen en het me bij maffiabaas wel aanspreekt. Dat word in ieder geval nog verranderd. Heb het maar gedaan om even een logo te hebben bij deze check

Hee,

Ik ben weer eens begonnen met designen. Heb al ooit meer een layout gemaakt, ik vond zelf dat die best goed gelukt was en vandaar dat ik het nog een keer wil proberen.

Hierbij wil ik graag jullie mening over mijn 2de layout die ik gemaakt heb. Ook wil ik graag wat tips en verbeter punten etc. Hij is namelijk nog niet helemaal af.

Layout:

Voor de klikkers: http://i51.tinypic.com/2rnjx1j.png

Doe het In ieder geval zo :):

PHP
    mysql_query("INSERT INTO logs (wat, wanneer, wie) VALUES ('nieuwWW', NOW(), '". $login . "')"); 
    mysql_query("UPDATE users SET pass = '". $randompass . "' WHERE login = '" . $login . "'");