Ik gebruik sha512 alleen dan moet je wel de php hash functie gebruiken.:k
Posts by Bever
-
-
Ow en als ik een andere taal kies kom ik op de homepage dan is alles ook de taal waarneer ik dan op een andere pagina klik is de taal weer nederlands maak ik de taal weer engels kom ik weer op de homepage :).
-
[offtopic]Stan noem er eens een paar dan :P.[/offtopic]
Ik vind het aanmelden echt helemaal niets inderdaad. En als ik naar je nieuwe layout kijk krijg ik de indruk van een oorlog spel. Terwijl als ik naar de game's zelf kijk ik de indruk van een maffiagame krijg. De layout ziet er niet verkeerd uit alleen past hij niet bij hetgeen wat jij er mee wil gaan doen. Het is hem de achtergrond die je laat denken dat het om een oorlog spel gaat. De rest van de layout zou je ook zo kunnen gebruiken voor een hele andere doeleinden. Kijk bijvoorbeeld bij mijnmaffia het straalt echt maffia uit. Als ik die site voor het eerst zou bezoeken zou ik hem niet gelijk weg klikken. En het zit in heel de layout verwerkt niet alleen in de achtergrond.
Hoop dat je er iets aan hebt :).
-
-
Oke, ik denk er nog even over na ;). Ben namelijk van plan een voetbal game te gaan maken :).
-
En is er dan ook een mogelijkheid een ingame bij te laten maken? Zo ja, wat gaat dat me dan kosten?
-
Wat kost deze layout of wat moet hij minstens opbrengen. En mag je de achtergrond gebruiken?
-
@BrokenTrack
Ik was redelijk laat thuis rond half 7. En anderhalf uur later keek ik weer en was hij online. Kan dus makkelijk heel lang offline zijn geweest zonder dat ik het wist :P.
-
-
Ik merkte het ook. Kwam net thuis van vakantie, even CP kijken en ja hoor offline
vond het wel jammer. Uurtje of anderhalf na der rand was hij weer online :).
-
-
@hierboven
Of op regel 36 moet belmunten juist credits zijn
Aangezien hij juist geen credits krijgt lijkt me dat eerder.
-
Het is nog altijd strtolower.
Doe het zo:
PHP} elseif (strtolower($_POST['dag']) != strtolower($dagen[date('w')])) { echo '<span style="color:red; font-weight: bold">De ingevulde dagnaam klopt niet!</span>';
EDIT:
Je kan de strtolower bij $dagen[date('w')] eigenlijk ook weglaten. Ze staan in de array toch zonder hoofdletters. -
Ik heb toevallig een tijdje geleden een script gemaakt dat je zelf via een eigen database micro ads kan maken. Dus de adverteerder betaalt via mollie, targetpay, etc. en dan komt de banner in je eigen database te staan en het script dat de banner laat zien staat ook op je eigen server. Dus kan je alles zelf veranderen. (het is alleen nog niet helemaal af ben een tijdje geleden mee gestopt aangezien ik het zelf niet meer nodig had. Ik kan het dus wel afmaken als er mensen zijn die interesse hebben.)
-
Dan lijkt het me een goed idee om daar mee te beginnen? Anders kan je natuurlijk geen mysql gebruiken in je script
-
Word de mysql conectie wel geinclude?
-
-
intense festival? Is in oisterwijk wel 16+
-
Het is weg voor niet leden. En als je je er zo aan stoort zet het dan uit? Er is hier nu al 4 keer verteld dat je het uit kan zetten. Er schijnen niet veel mensen last van te hebben. Dat je het verschil van het bericht en je signature beter moet zien ben ik het mee eens. Maar stoor je je er aan zet het dan gewoon uit.
-
Ik ben ook wel eens bezig geweest met OOP alleen denk ik meestal niet op de OOP manier. Dus ben ik van plan om wat dingen te gaan proberen te maken in OOP. Hopen dat mijn denkwijze een beetje veranderd :P.