Posts by Bever

gocrime

Licht het wel aan md5() dan? Staat jou wachtwood wel in md5() in de database? Als je zelf nog eens even probeerd. Ik kan natuurlijk niet in jou database kijken of in je register script ect. Om een user gewoon met zijn normale ww wat hij heeft opgegeven bij de registratie wilt laten inloggen en het ww in de database staat in md5() dan moet je dus het wachtwoord wat je intypt ($_POST['pass']) ook omzetten naar md5() stel je ww is test en je slaat dit op in de database als md5() dan moet jij dus zorgen dat je test intypt bij ww en dat ook omzetten naar md5() van test en dan kan je het met elkaar vergelijken door een = / == / ===.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

gocrime

Doe niet zo ondankbaar wat tolunay zegt klopt gewoon. Alleen moet je het zelf nog inbouwen. Maar dat zal ik wel even voor je doen....

Kabling

Ik denk dat je me verkeerd gebrepen hebt hier moet gewoon alles uit die tabel pakken maar het voorbeeld was dat er 3 stonden op dit moment :). En dat stukje heb ik snel even uit mijn hooft gemaakt.

W0utR

Ja dat had ik al geprobeerd. Maar het blijft het zelfde. Misschien heb ik het niet goed genoeg uitgelegt. Ik probeer het wat beter uit te leggen.

Kijk ik heb een while in php. Daarmee haal ik wat gegevens uit de database zoals id en geld. Nu staat er in die while een table zo dus:

Dit is even snel voorbeeldje.
    Dan klik je dus op op die knop en krijg je dat popupje. Maar als er dus 3 mensen in die lijst staan dan is bij de eerste alles goed id en het geld is goed. Maar klik je op de 2de of de 3de krijg je nog steeds het geld of de id van de de gene die bovenaan staat

Ik hoop dat dit wat duidelijker is. Misschien heb ik je wel niet goed begrepen.

W0utR

Ik snap niet helemaal hoe je bedoelt. Ik heb al wat geprobeerd met je stukje code. Maar op de plaats van je comentaar, welk stukje bedoel je wat daar moet komen staan?

Hee, ik zit met een probleem. Ik wil deze functie in een while gebruiken. Ik heb het er nu helemaal in verwerkt. Alleen in die while staan steeds andere gebruikers. Dan wil ik met deze functie een schermpje naar vore laten komen met wat text en de username van het lid er in. Maar als ik hem bij de eerste aanklik komt hij mooi naar voor alle text staat er goed de naam ook. Maar als ik dan op de link van de tweede klik krijg ik gewoon die van de eerste en bij de derde krijg ik ook die van de eerste. Maar hoe zorg ik nu dat ik de goede krijg?

Hier de function:

En zo open je het vakje:

PHP
    <a href="#dialog" name="thename">Hier wat text</a>

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

PHP
    mysql_query("UPDATE users SET info = '" . mysql_real_escape_string($_POST['profiel']) . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'");

Zo doe ik het.

@Killingdevil

Citaat

Geen gebruik maken van mysql_real_escape_string totdat je werkelijk iets in de database zet. Anders niet.

Valt UPDATE onder iets in de db zetten? Of niet? Ik zet zo toch iets in de db inplaats van iets anders?

Rahl

Bedankt! Door jou heb ik even nagedacht. En nu weet ik waar het probleem zit. Alleen nu weet ik niet hoe ik het oplos. Het komt omdat ik mijn input eerst door een mysql_real_escape_string() haal. Maar hoe moet ik nu zorgen dat hij dan niet die \ ervoor zet?

Rahl

Om 14.000 regels overnieuw te gaan maken heb ik het gedult niet. En de kennis niet. Ik kan nu niet echt zeggen dat ik veel verstand heb van javascript ;).

@Killingdevil

Dat is een onbegonnen werk. Ik zou niet weten waar ik moet beginnen met zoeken. Zitten bestanden tussen van 14.000 regels.