Posts by Bever

@Killingdevil

Ik denk dat hij wil dat als hij meerdere vakken heeft op 1 pagina dat je dan zelf de indeling kan bepalen met die pijltjes dus je kan de vakken naar boven en naar onder verplaatsen. Net als bij maffiabaas.nl / banditi.nl.

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/host150/domains/150.criminalhosting.nl/public_html/include/config.php on line 4

Wat denk je? lijn 4 van config.php lijkt me wat denk jij?

BRON: Php.net

Zo kan je dus zorgen dat je html werkt. Of je gebruikt gewoon /n.

cri

Volgens mij bedoelt iSilverStar dat je niet zomaar alles kan knippen en plakken bijvoorbeeld de landkaart kopieeren en in banditi plakken. Het mag wel maar het werkt niet ;).

gocrime

Dat kan niet ;). Misschien moet je het op een andere manier doen. Bijvoorbeeld:

Laat het lid bij ww vergeten een nieuw wachtwoord kiezen en een email adres dan stuur je naar dat email adres een link, en als je dan op die link klikt dan word het ww verranderd.

Dit is maar een heel makkelijk voorbeeldje ;). Hopelijk kan je er wat mee.

Er is nog een bestand waar je iets moet toevoegen he. Heb je het daar ook toegevoegt zal even zoeken welk bestand.

EDIT:

templateparser->ingame.php

Zet daar tussen dat rijtje:

PHP
    $tpl->assign("admin", $own['admin']);

6/10
    pluspunten: Het ziet er wel leuk uit.
    Minpunten: Dat dingentje boven criminalspoint moet weg, het is niet mooi plus het is geen webdisignpoint :P.
    Tip: Vervang dat ding door iets anders.

Bedankt allemaal ;) NielsB heeft het voor me opgelost met een teller. Heel erg bedankt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.10.10 19:08:14:
    :) er zat nog een klein foutje in ;), maar dat is nu ook opgelost. Harstikke bedankt NielsB :).