Er staat geen beveiliging op
Posts by Bever
-
-
Maar hij zend een 802.11g signaal uit en een ipad zou dat moeten kunnen ontvange.
-
Ja maar ik krijg helemaal geen verbinding met mijn router
er staat dat hij 3 streepjes heeft maar als ik hem dan aanklik wil hij gaan verbinden en komt er te staan:
Geen verbinding moglijk met netwerk 'USR8054' -
Een keer? Je hebt me al meerdere keren (5 keer ongeveer) een webdisign belooft. Nog nooit nagekomen. Toch raar. Zou hier niet mee in zee gaan.
-
Waar blijft mijn disign? Ik zou een gratis disign naar keuze krijgen omdat ik de eerste was. Nog niets ontvangen en als ik je aanspreek negeer je mij.
Hoop nu reactie te krijgen.
-
Hee, ik zit met een probleem. Ik heb een ipad 32gb zonder 3g. Deze heb ik gekregen bij mijn oma, daar heb ik hem helemaal geinstaleerd ect. itunes enzo. Nu ben ik bij mij thuis en wil ik verbinding maken met het netwerk, maar nu komt er te staan geen verbinding mogelijk met netwerk. Weet iemand hoe dit zou kunnen komen?
Router oma: SpeedTouch
Router thuis: USR8054Hoop dat iemand het weet
Alvast bedankt.
-
Het is toch weer een miliseconden
en als je zo 100de querys hebt scheelt het dus ook 100de miliseconden ;).
-
Wat jullie willen. Lijkt me toch dat het meer load kost denk je niet maarja, jullie hebben hier zo veel verstand van
-
-
Het is het zelfde als dat van mij. Alleen heeft hij het in een php bestand verwerkt. Het is alleen niet zo netjes (als je het mij vraagt)
PHP
Toon Meer<!-- ##Manier 1## --> <?php if($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == 'Hier ip' || $_SERVER['REMOTE_ADDR'] == 'Hier andere ip') { ?> <h2 class="bg">» Laatste nieuws</h2> <ul> <li><a href="#">Geschiedenis</a></li> <li><a href="#">Leden</a></li> <li><a href="#">Bestuur</a></li> <li><a href="#">Muziek kanten</a></li> <li class="last"><a href="#">Ereleden</a></li> </ul> <?php } else { ?> leeg houden. <?php } ?> <!-- ##Manier 2## --> <?php echo (($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == 'Hier ip' || $_SERVER['REMOTE_ADDR'] == 'Hier andere ip') ? (' <h2 class="bg">» Laatste nieuws</h2> <ul> <li><a href="#">Geschiedenis</a></li> <li><a href="#">Leden</a></li> <li><a href="#">Bestuur</a></li> <li><a href="#">Muziek kanten</a></li> <li class="last"><a href="#">Ereleden</a></li> </ul> ') : ('')); ?>
Misschien vind je die 2de manier netter
-
Jemjeroen
Dat is het zelfe als wat ik deed... Alleen dat van mij is beter. Er is maar een vak waarom zou je dan alle vakken willen selecteren?
-
-
Maak er een .php file van
en dan kan je het met <php code ?> er in zetten
Of je zet de html in een echo en de php gewoon uit de echo ;). -
Ik zou het gewoon doen via een admin veld in de database en als dat veld op Ja staat dat je dan het admin paneel ziet.
Maar als je via ip wil:
-
-
-
Deze layout staat ook op icriminals?
-
Hee, ik heb 2 vraagjes.
Vraag 1:
Ik heb een ledenlijst. Nu wil ik dat als een lid dood is dat hij achteraan in de ledenlijst komt en dat hij niet gewoon op de plaats blijft staan waar hij hoort als je het sorteert op power. Hoe moet ik dit aanpakken?
Vraag 2:
In mijn ledenlijst zit ook een pagina systeempje. Je ziet wel eens als je 700 pagina's hebt dat je dan pagina 1 t/m 9 en dan drie puntjes en dan pagina 700. Hoe moet ik dit aanpakken want ik wil dit graag ook.
Hoop dat iemand me kan helpen
-
@Killingdevil
Echt heel erg bedankt. Dit is precies wat ik zocht. Ik zal een wat gaan experimenteren :p
-