Posts by Bever

Jbouwen

Je moet niet doen alsof het allemaal van jezelf is want als je vergelijkt zie je dat het gewoon van die andere is overgenomen. En zoals Oceans al zegt het lijkt wel een slechte kopie. Ga dan ook niet zeggen dat je het helemaal zelf bedacht hebt.

Cijfer: 2
    Minpunten: Teveel weg van die andere layout.
    Pluspunten: Niets (Sorry je hebt de mooie dingen van die andere layout niet meegenomen in deze)

Jbouwen

Dat kan wel zo zijn. Maar die macbook stond daar ook alleen dan was het een beeldscherm, dat blauwe veld waar het macbook in staat was hetzelfde, menu boven was hetzelfde alleen nu krijg je er een vakje omheen. Moet ik doorgaan?

Hee, ik zat net mijn mail te checken en kwam ik dit tegen.

Heey,

Mischien ken je me niet van vroeger toen we samen crimegames speelden,
    maar nu heb ik men eigen en ik heb die gekocht via http://www.-snip-.com de Dimaffia Source V2 kost maar 44,95 en ik heb er nu al 100 euro mee verdient is echt fijn en makelijk ik kwam er eerst niet uit maar toen mailde ik naar webmaster@***.com en hij had me echt goed geholpen ik wou het je laten weten.

http://-snip-.com/view_product.php?id=44

hier is de link hopelijk koop je hem en kunnen we elkaar beetje helpen tot gauw.

Met vriendelijke groet,

Bas Keulen

Vroeg me af of er meer mensen zijn die dit ontvangen hebben?

Ps. Mijn virus scanner zegt ook dat er een virus in zit...

Waarom doet toch iedereen zo moeilijk met dat geld. Stel je hebt heel je leven hard gewerkt en nooit genoten van het geld dat je verdiende en je word aangereden. Waar heb je dan voor gewerkt? Kijk dat je het beperkt houd oké maar je moet af en toe gewoon iets kopen anders heb je er niets aan.

Let op! Dit is een mening!

Denk niet dat dit topic heel veel nut heeft. Er zij altijd mensen die Apple helemaal super vinden en die het niet vinden. Meestal is dit ook alleen gebaseerd op geruchten...

Als ik jou was zou ik zoon echo gebruiken:

PHP
    Echo'hier html';

Inplaats van met "hier je text" ik vind het namelijk altijd maar slordig al die backslashes. En het is natuurlijk minder overzichtelijk.

Admin is ten eerste een string dus moet het tuffen quotes, de variable row bestaat niet, gebruik mysql_fetch_assoc() om mysql_query heen en zet $res['ranks'] == 'admin'

HOT, echt geweldig dingheb zelf 32gb wifi gebruik hem elke dag. (net als nu :p) het is makkelijker pakken als laptop, bijv ow even wat opzoeken dan pak ik gouw even ipad