Posts by binkkie
-
-
Kan op slot
-
Wie heeft of weet de juiste oplader voor de Jewel ACL10. ik heb op mediamarkt gezocht naar een Universele oplader maar zit te twijfelen tussen :
http://www.mediamarkt.nl/mcs/p…,10259,350854,238201.html
http://www.mediamarkt.nl/mcs/p…,10259,350854,262967.html
http://www.mediamarkt.nl/mcs/p…,10259,350854,263023.html
Wie weet welke het beste is voor m`n laptop.
m`n laptop bevat 19V 3.68A or 3.69A
-
of je kan ook zo`n aparte iets kopen kan niet op de naam komen en dan je batterij appart opladen is wel een omweg maarja.
-
je kan amper inloggen dan zegt die dat ik te lang inactief was ..
-
-
-
Hey ik heb een heel vaag probleem met m`n galaxy B55310 ik wil internet ik weet nog dat ik internet op me vodafone simkaart heb (prepaid),
nu is het probleem dat ik niet op internet kan komen aleen via wifi logisch..
Ik kan wel zonder wifi op google.nl komen maar dan doet die ook verder niks ik qua verbinding roaming en Pakketgegevens aan.
Maar hij pakt em gewoon niet ik heb al de telefoon naar fabriek gezet maar helpt ook niet.
Ik heb volgens vodafone.nl alle instellingen gedaaan werkt ook niet zo`n smsje laten sturen en de internte geinstaleerd werkt ook niet.
Dus wie weet wat ik moet doen .. ? -
Ik heb zo`n galaxy die je zoekt hij is wel lichtjes beschadigd maar je merkt er niks van...
Alleen woon ik wel in NL -
Okee ja ikweet wel dat die op de galaxy s 2 kan
-
Aaah oke nee inderdaad het is custom rom maar die doe ik er nog niet op aangezien die nog nieuw is heb de telefoon al sinds vorig jaar sinterklaas dacht ik. Dus als die wat ouder is zet ik een custom rom erop.
Nog een vraag..
Kan GTA III hier op ? -
Beste...
ik heb een galaxy y b5530 en ik heb android 2.3.5 is er toevallig een update voor deze telefoon -
ligt misschien aan je browser ? met welke browser open je alles ?
-
http://gta-mekane.xlwebs.nl/index.php
was even bezig maar lukte niet wat ik wou dus het is gewoone index geworden.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.05.12 10:01:01:
Ik heb nu het iets verandert maar nu zijn de teksten een andere kleur..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.05.12 10:10:00:
Oke dat 2e is ook gelukt nu wil dat per pagina de header verandert hoe kan ik dat doen ? ..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.05.12 10:15:26:
Sluit maar het is al gelukt wat ik wil.. -
Hey ik heb een website gedownload bij buy-scripts.nl ofzo en ik ben de layout aan et om gooien alleen loop ik tegen een probleem de layout is gesiliced denk ik
. En als ik img01.gif verander voor header1.jpg dan krijg ik de header wel maar de rest van layout is gelijk weg ..
Als ik van de andere pagina`s de header wijzig krijg ik het zelfde.
Dit is m`n cssPHP
Toon Meer@charset "utf-8"; /* */ * { margin: 0; padding: 0; } body { background: #FFFFFF url(images/header1.jpg) repeat-x; font-family: "Trebuchet MS", Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 13px; color: #4A5157; } h1, h2, h3 { text-transform: lowercase; color: #292929; } h1 { letter-spacing: -1px; font-size: 30px; } h2 { font-size: 24px; color: #292929; } h3 { font-size: 13px; color: #292929; } p, ul, ol { margin-bottom: 2em; text-align: justify; line-height: 200%; } p { } ul { } ol { } a { color: #FF0000; } a:hover { text-decoration: none; } img { border: none; } img.left { } img.right { } .tn img { border: 8px solid #F5F5F5; } hr { display: none; } /* Logo */ #logo { width: 874px; height: 147px; margin: 0 auto; } #logo h1 { float: left; padding: 70px 37px 0 0; height: 54px; background: url(images/img02.gif) no-repeat 100% 63px; font-size: 38px; font-weight: normal; letter-spacing: -2px; } #logo h2 { float: right; padding: 98px 0 0 0; text-transform: lowercase; font-weight: normal; font-size: 16px; color: #FFFFFF; } #logo a { text-decoration: none; color: #FFFFFF; } /* Menu */ #menu { width: 919px; height: 50px; margin: 0 auto; } #menu ul { margin: 0; padding: 10px 0 0 0; list-style: none; line-height: normal; } #menu li { display: inline; } #menu a { display: block; float: left; height: 25px; margin: 0 10px; padding: 5px 20px 0 20px; text-transform: lowercase; text-decoration: none; font-size: 14px; font-weight: bold; color: #FFFFFF; } #menu a:hover { text-decoration: underline; } #menu .active a { background: #EC0000 url(images/img03.gif) repeat-x left bottom; } /* Page */ #bg { background: url(images/img04.gif) no-repeat center top; } #page { width: 918px; margin: 0 auto; } /* Content */ #content { float: left; width: 625px; padding: 0 0 0 24px; } #content h1 { margin: 45px 0 20px 0; padding-left: 33px; background: url(images/img07.gif) no-repeat left center; } #content .content { padding-left: 32px; } /* Posts */ .post h1.title { margin: 45px 0 20px 0; padding-left: 33px; background: url(images/img07.gif) no-repeat left center; } .post h2.title { margin: 40px 0 25px 0; padding-left: 33px; background: url(images/img07.gif) no-repeat left center; } .post .title a { text-decoration: none; color: #292929; } .post .entry { padding-left: 32px; } .post ul, .post ol { margin-left: 3em; } .post ul { list-style-type: square; } .post ol { list-style-type: decimal; } /* Sidebar */ #sidebar { float: right; width: 214px; padding: 0 1px 0 0; } #sidebar a { color: #4A5157; } .box { } .box .title { height: 27px; padding: 6px 0 0 34px; background: #C80000 url(images/img05.gif) no-repeat; text-transform: lowercase; font-size: 17px; color: #FFFFFF; } .box .content { padding: 26px; background: url(images/img06.gif) repeat-x; } .box ul { list-style: none; line-height: normal; } .box ul li { margin-bottom: 13px; font-size: 12px; } .box small { font-size: 10px; color: #808C96; } /* Footer */ #footer { padding: 35px 0; background: url(images/img08.gif) no-repeat center top; font-size: 12px; } #footer p { text-align: center; }
-
Gezocht :
simpel gastenboek met admin paneel
fucties : alleen reageren
het liefst gratis.
Wel met sql maar die ik zelf kan inbouwen in m`n source -
Tip
gebruik photoscape staat hier tussen de downloads hiermee heb je ook vele fucties ! -
Hey heeft iemand misschien een (Free) script liggen van het volgende :
jullie kennen het twitter systeem maar ik zoek een los script ervan namelijk het tweet plaatsen heeft iemand het losse script ervan en zou diegene het willen delen.alvast bedankt..
-
heb je een onboard videokaart (videokaart van de moederbord ) zoja sluit hem daar is op aan dan weten we of het je videokaart is ..
-
Hoeft ook niet persee doorverkoop rechten te zijn