Oke nu snap ik het dankje.
Posts by binkkie
-
-
Ik snap het niet...^o)(xD)
-
Is het android , IOS of. Een. Eigen systeem van samsung ?
-
18. : onderin een icoontje met 'hyves' 'facebook' en 'twitter'
-
Hmm oke ik weet iemand dan een dropbox script.
-
Wie weet wat systeem dit is :
En waar ik het gratis kan vinden.Bedankt.
Binkkie -
(xD)Oo las het vergeet daarvoor heb ik een bril
-
Volgensmij moet het zo wezen : <?if($data->moderator > 2|| $data->admin > 1){ want zoals ik gebruik wil je een appart admin paneel en mod paneel dan is het niet de bedoeling dat de mod in het admin paneel kan komen.
-
Juist L.groot ik vind het laatste bericht van je een slim idee want ik wil er geen geld aan verdienen ! dus ik hoop vooral dat je dat idee erin gaat bouwen
Voorderest wil ik zeggen succes en ik hoop dat jij het weer waar maakt zoals een paar jaar geleden !
-
Some One ...^o)
-
Hey ik was zoals jullie wisten met gta-modding bezig.
Nu heb ik een perfect voorbeeld waarvan ik alleen niet weet hoe het is gemaakt want heb het van een gta-mod site dit is het voorbeeld :En nu is mijn vraag hoe is dit gemaakt ?
mvg , binkkie
-
-
http://multihacks.be/ wie heeft deze source en wilt deze delen:cheer: thnx
-
Wie weet wat het nieuwe aderes van de xtreemhost.com is ik bedoel bijv binkkie.22web.net dat is veranderd maar ik heb die email prongelijk verwijderd dus ik dacht misschien weet iemand het.
-
Bedankt voor alle reacties ik ga zowieso letten op de beveiling van m'n website ! en hopen dat ik niet word gehackt.
-
Enigste oplossing die ik zie : via http://www.hotmail.com inloggen het is vervelend maar helaas.
-
Oke thnx voor de tip nog één vraag wat voor soort beveilingen zijn er en wat voor soort hacks.
-
Nee *schaam* *schaam*
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.07.12 15:06:55:
Maar ik ben wel druk bezig me kennis te verbeteren -
Ik heb een vraagje :
Hoe weet ik nou of mijn website echt beveiligt is.
En hoe kan ik dat zien.
-
Citaat van Kurene
R-Mulder bedankt wat je allemaal hebt gedaan. Succes en tot ziens!