Posts by binkkie

    Beste ICTS ,
    ik heb een vraag kijk :
    is het veiliger om heel je config in 1 bestand te hebben of juist appart ?
    want nu heb ik bijv :


    home page : config
    nieuws systeem config
    admin systeem config
    en berichtenbalk config


    allemaal appart en ik vroeg me af is dat wel nu helemaal veillig ? of ben ik nu juist sneller en beter hackbaar.


    binkkie

    Ik heb zelf
    Mario kart
    Mario super bros 2 ofzo
    Blackops
    2000 mini wii games
    Wii sports


    dat was het eigenlijk maar binnenkort ga ik ps3 halen dus zal de wii weggezuiverd worden haha

    Nee ooit had ik die site maar ben de link kwijt geraakt maar als ik nu op animation creator zoek etc dan kom ik allemaal andere sites tegen en ikweet dat het een animation had moeten zijn maar ik heb dit plaatje er uit geknipt toen der tijd voor me maffia site bloodbullet ( die ik niet meer run ) maar heb het nodig voor een spel vandaar ( gewoon een pc game ) maar ik dacht misschien herkent iemand de site

    Oké dan het is wel mooi maar het lijkt ergens op ik heb de layout ergens anders gezien maar niet waar.
    En ja het is wel even wennen want ik was toch meer de oude layout gewend.




    binkkie

    Samsung had eerst een eigen design vind ik kijk naar de u600 bijvoorbeeld. Maar wat zwpgangster als zegt Apple was wel het uniekste qua telefoon. Toen kwam samsung en daarna volgde LG en toen kwam de blackberry met het unieke ping.

    Ik vind microsoft tegenwoordig niks meer en Apple ook niet.
    Het zijn gewoon allemaal na-apers van elkaar de galaxy lijkt veel op de iphone. LG tels van tegenwoordig lijken ook weer op galaxy en iphone.
    Kom op het gaat qua verschil nergens meer over tegenwoordig.
    Het ene toestel kan dat weer beter dat andere toestel heeft weer mooiere zoom of betere camera.
    Wat ze is zouden moeten doen : de koppen bij elkaar steken en 1 gehele telefoon maken.


    Blackberry Iphone LG Samsung en Windows samen 1 telefoon dat zou pas iets zijn.

    Beste , cp ik wil een site in wordpress beginnen.
    Nu heb ik een vraag ik zoek de beste , mooiste en gratis layouts maar waar kan ik die vinden.


    Het moeten layouts zijn in soort 'sims styl'
    Ik heb geen budget helaas.
    Als dit niet gratis te vinden is dan helaas.

    Juist zoiets zocht ik want hij moet het inderdaad per ID op halen.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.08.12 18:01:26:
    Het is gelukt !

    Beste cp ik zit met een probleem ,
    bij de overzicht pagina van de mods/downloads doet de info over de mod/download het wel dat komt omdat het handmatig is toegevoegd in de db.
    Nu wil ik dat mijn users gewoon via het user-admin paneel hun mods kunnen aanpassen zonder in de db te hoeven.


    het script :