Posts by binkkie
-
-
-
Citaat van sander
heb een betere oplossing stop met het gebruike van bandit source :D:D:D
lees hier waarom: http://www.criminalspoint.com/tuts/Banditi-source.pdf :p:p:p
DUS GEBRUIK GVD GEEN BANDOS SOURCE :@:@:@
je weet nog bijna niks van php af dus eerst iets doorlezen ja
en daarna ga je rood unbuggen en beter beveilingen en dan bouw je oud dus nu hup hup.. gooi bandit van je server af en nooit meer laten zien
........ -
-
vraag 1:
................................................
Hoe krijg ik een berichtenbalk in mijn osbandti 1.6 zodat mensen bij de ingame berichten via de berichtenbalk kunnen sturen hoe moet ik dat doen.
. .
Vraag2
...............................................
en hoe krijg ik de chat werkend heb de database geimpoteerd maar werkt niet
................................................
vraag3
en nog een vraag
hoe kan ik op me voorpagina een soort nieuwsysteem zetten wat ik bij heel veel crimegames zie en dan nog een vraag.
..................................................
vraag3
hoe kan ik zorgen dat me leden msn-uitnodigingen kan doen met prijzen er aan verbonden 50 calcredits 50 kogels 1miljoen bankgeld etc.
en nog een vraag.................................
vraag4
en dan kom ik terug op de klikmissie vraag hoe moet ik de database updaten?. -
sluit dit topic maar ik kom er zelf wel achter....
-
hzoe updaten
-
Hee ik heb in me databas heb ik bij missies een soort klikmissie toegevoegt dat lukte ik zie het ook bij de ingame staat bij expertmissies maar hoe kan ik zorgen dat de leden ze votooien en ik wil ook dat ze er calcredits voor krijgen het tabel calcredits heb ik al aangemaakt maar voor de rest lukt het niet.
-
:slotje:
-
ok gelukt sluit al me topic`s maar (Y)
-
tnx voor de recatie en de tweede vraag weetje zeker niet?
-
Hee ik heb nog een vraag,
als ik inlog zie ik dit: Alle Rechten Voorbehouden, ©OSBanditi 2009 - 2010
maar ik wil het ietjes veranderen meer in dit :iwanmaffia in samen werking met ©OSBanditi
2009-2010 Alle Rechten voor behoudenen nog een vraag: ehummm hoe kan ik zorgen dat me leden als ze zich aanmelden het volgende krijgen : 500 credits en 30dagen vip hoe kan ik dat instellen
-
-
nou dat heb ik aangepast maar als ik bij het rechter menu kijk bij me ingame dan zie ik als nog groentje staan
-
zoals welke scripts config en config admin heb ik al veranderd
-
weet ik niet?
-
de naam van de rangen
-
Hee ik heb weer een vraag over OSbanditi 1.6 hoe kan ik de rangen wijzigen
-
de oplossing was niks aan de config bestand doen maar gewoon alle s uploaden en de instalatie ze werk laten doen
-
laat maar.... heb het al gevonden