Posts by binkkie

ja kan wel en zeg maar je :P IEDEREEN mag het script gebruiken heb je tips of er iets anders mee gedaan plaats het dan hier ( je mag ook vragen stellen) Instalatie:
    Maak een bestand aan ik heb crime-extreme.php,
    voeg daar de php in.
    Upload het naar je spel bij osbanditi in v3/
    bij criminolz ingame/ en bij osbanditi enof criminolz moet je hem wel bij je menu plaatsen waar jij hem wsilt.
    Dan moet je plaatjes maken of je pakt ze gewoon van banditi vervolgens krijg je de juiste plaatjes en moet ie het doen!

Hee ik heb een idee; dat als je famillies aanvalt dat je dan 5% van hen uurloon krijg maar verlies je dan krijgen hun ook 5% van de verliezende famillie.(voor criminolz of een andere game bedoel ik het he)

ok

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.08.10 12:36:35:
    nu zie ik dit Warning: include(gegevens.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/host192/domains/192.criminalhosting.nl/public_html/v3/_config2006.php on line 2

Warning: include(gegevens.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/host192/domains/192.criminalhosting.nl/public_html/v3/_config2006.php on line 2

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'gegevens.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/host192/domains/192.criminalhosting.nl/public_html/v3/_config2006.php on line 2
    Error
    U ziet deze pagina omdat er problemen zijn met de site
    De beheerders zijn druk bezig met het vinden of het oplossen van de fout
    Een ogenblik geduld...

Hee ik was net bezig met een clanshop temaken voor mijn spel alleen als ik het test krijg ik deze error:

PHP
    Warning: include(_config2006.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/host192/domains/192.criminalhosting.nl/public_html/v3/clanshop.php on line 5

Warning: include(_config2006.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/host192/domains/192.criminalhosting.nl/public_html/v3/clanshop.php on line 5

Warning: include() [function.include]: Failed opening '_config2006.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/host192/domains/192.criminalhosting.nl/public_html/v3/clanshop.php on line 5

Fatal error: Call to undefined function check_login() in /home/host192/domains/192.criminalhosting.nl/public_html/v3/clanshop.php on line 6

maar wat het ook is ik heb wel de database bijgewerkt

lostpassword klopt helemaal onderin ik zal ook in de admin map kijken ;) alvast tnxx

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.08.10 11:30:09:
    In de admin map moet je naar syle 2 gaan en dan moet je kijken bij admin 5.php daar ergens zie je OSbanditi daarna osbanditi@ nog wat dat moet je veranderen je stuurt een test mail via het adminpaneel en je weet dan meteen of ie het doet

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.08.10 11:40:27:
    U heeft niks ingevuld...:slotje::slotje:

Opgelost de oplossing was: kijk in lostpassword.php daar moet je alsgoed is een email aderes vinden en kijk in admin/syle2/admin 5.php daar vind je ook een email dat verander je stuurt een testmail via adminpaneel en tada dan werkt het als goed is bedankt voor de reacties en de snelle hulp/

weetnie ik kreeg van een iemand een tip van iemand van cmpoint maar ik heb nog een vraag die tijd wijzigen................... lukt niet

OKE de oplossing is ga naar public html/templates dan verander je in die map outgame.tps en ingame.tps daar vind je de copyright onderaan over ergens in dat bestand