Posts by binkkie

lukt niet via die site :( maar ik moet het weten omdat ik die source mooi vind

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.10.10 15:38:12:
    weet het al het is gangwars slotje (Y):slotje:

Maar hoe moet het nou want ik kan die ding van rechts niet aanpassen en zou iemand kunnen vertellen als ik in die tropice_base.css hoe kan ik dan die rechter ding wijzigen of eventueel verwijderen ?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.10.10 12:05:23:
    ?

Ik ben bezig met een inlogsysteem ik heb het systeeem op de index gezet maar krijg een vage foutmelding als ik tekst neer wil zetten boven het systeem hier de fout:

PHP
    // Test 
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/host191/domains/191.criminals-hosting.nl/public_html/index.php:34) in /home/host191/domains/191.criminals-hosting.nl/public_html/config.php on line 8

hierzo de index.php:

Ik weet niet of het hier hoort maar er is geen andere catogerie ik heb crimebuilder op internet gevonden en gedownload maar het lukt me niet online te krijgen wie o wie kan mij helpen ik heb de handleiding gevolgt maar lukt me echt niet

Hee ik ben terug met een nieuwe layout volledig door mij zelf gemaakt en niet gepakt van mAfiaway of iets dergelijks hier de link:

http://150.criminalhosting.nl/

Tips zijn welkom! en kom niet zeggen dit heb je van dit en dat site nee! alles heb ik zelf gemaakt sommige plaatjes op GEZOCHT BIJ GOOGLE maar tekst en alles zelf bedacht en gemaakt volledig van mij dus! login systeem ook zelf gemaakt! het gaat alleen om de voorpagina dus niet verder klikken dan de voorpagina ;) b.v.b

PHP
    Cijfer:
          Wat kan er beter:
          Minpunten:
          Pluspunten:
          Mening:

nou

hoe moet ik dat aanpassen als er geen tekst staat over succes vol ingelogt bla bla het gaat wel over de osbanditi 1.6 he

Hallo mensen hier ben ik weer met een osbanditi vraag: als je inlogt zie je: je bent goed ingelogt bla bla hoe kan je dat veranderen want vind het een beetje standaard