Posts by binkkie

het is een login button ;) en et probleem is dat ik het niet naast elkaar krijg bovenin :S. en hoe kan hoe kan ik de postie bepalen eingenlijk ?

Link : http://city-crime.22web.net/screen.JPG

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.04.11 17:30:55:
    lt maar ik heb al wat ik wou

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.04.11 20:14:25:
    Het is nog niet helemaal gelukt ik heb tot nu toe dit :

PHP
    <form method="POST" action="login.php" onsubmit="return checkError(this);">
    <td align="left"><input type="submit" name="inloggen" value=" Inloggen " class="mod_submit">

Als ik daar 2 van plaats en de 1e link verander dan is de 2e het zelfde hoe kan ik dit appart krijgen?

Beste cp`ers weer een vraag van mij pufff
    Ik maak een menu alleen nu is het menu niet recht en ik wil hem recht hebben
    Hoe kan ik dit doen hier mijn code:

PHP
    <div style="float:middle; width:auto; height:auto;"> 
    <ul>

<li><a href="#">Main item 1</a>

<ul>
    <li><a href="#">Sub item 1.1</a></li>

Nee, zal het proberen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.04.11 15:32:33:
    lt maar het is al opgelost :slotje:

Nee ,
    krijg een andere error

PHP
    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''USERS' VALUES `weapon` int(255) NOT NULL default '0', `moordervaring` varcha' at line 1

Heej ik heb een schietbaan script gevonden php en sql alleen als ik de sql uitvoer in me tabel users dan krijg ik deze error :

PHP
    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '`weapon` int(255) NOT NULL default '0', `moordervaring` varchar(255) NOT NULL' at line 1

Dit is de sql

PHP
    `weapon` int(255) NOT NULL default '0',
      `moordervaring` varchar(255) NOT NULL default '0.00',
      `rank` int(11) NOT NULL default '1',

Alvast bedankt voor de hulp

oke, en weejte misschien hoe ik bij de voorpagina een menu kan maken?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.04.11 14:54:22:
    :slotje::slotje:

Citaat van eeyk

Welke source gebruik je?
    en plaats het script.
    en plaats de css code |-)

Banditi

Dat is de code van right colum

en in de right colum gebruik ik geen css :hmm:

Best cp`ers,
    ik heb weer een vraag
    Vraag 1:
    Ik wil graag opties toevoegen alleen als ik dat doe dan krijg ik een raar menu blauw en de css word anders :S hoe kan ik dit verkomen ?

vraag 2 :
    Ik wil graag de index aanpassen dus van het inloggen wil ik een aparte gedeelte maken login.php maar hoe kan ik dat het beste doen vanaf waar begint het script en eindigt het ik pak altijd de verkeerde vandaar dat ik het vraag!

MVG,

link?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.04.11 17:56:44:
    heb je een link

Ik heb een vraag ik wil een webcast beginnen ik heb het programma WebcamXp 5 gedownload en geinstaleerd maar het werkt alleen op localhost en niet live live op een site iemand verstand?

mvg,binkkie

maar wat je nu zegt beantwoord me vraag niet hoor ik vraag of ik die tekst moet weghalen of er onder gaan en jij begint over php basis ;)