Posts by binkkie

Beste cp`ers,
    ik zoek een webhosting met domeinaam met joomla.
    Niet te duur maxmimale budget wat ik wil uitgeven is 15,00

MVG,
    binkkie

Heeft iemand het goeie script van lostpassword van de osbanditi source ? Want bij mij veranderd hij het wachtwoord in de database wel en zegt hij wel dat ie een mailtje verstuurd maar krijg niks binnen!

ja doe ik ook maar het werkt toch niet ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.04.11 18:58:49:
    deze code werkt niet

[offtopic]Ik kijk geen tv om op antwoord te w8en en wie zegt dat ik de berichtenbalk heb gemaakt cp was toch om vragen te stellen en dat nou sommige mensen zijnn gwn zuurpruimen[/offtopic]

Anyway : Ik heb nu de text area van de naam weggehaald maar hoe kan ik nu zorgen dat er automatisch het de gebruikersnaam van het lid komt te staan

owwwww

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.04.11 22:13:37:
    Parse error: syntax error, unexpected '{' in *******\toevoegen.php on line 5

De berichtenbalk, wel maar niet hoe ik het wil:
    Ik wil dat als mensen in de game een bericht plaatsen dat het automatisch via hun gebruikersnaam gaat.
    Dus dat ik naam weghaal en dat er automatisch staat bijv : admin en dat je het niet kan aanpassen of spam te verkomen.

Beste cp`ers ik heb weer een vraag ht gaat over een berichtenbalk hij werkt volledig alleen ik heb hem ingebouwd in me game maar hij laat niet zien welke user het typt en dat wil ik want anders kunnen anderen weer anderen na doen.
    me code 2code,s:

De balk

Toevoegen: