Hallo vraagje wie weet een soortgelijk programma als Hamachi (alternative)
want ik wil een minecraft private servere zonder poorten open tezetten en aangezien ik hamachi niet meer vertrouw..
bedankt
Hallo vraagje wie weet een soortgelijk programma als Hamachi (alternative)
want ik wil een minecraft private servere zonder poorten open tezetten en aangezien ik hamachi niet meer vertrouw..
bedankt
Mwuah weet wel iets ander ik maak het forum gewoon met phpb3 en dan als mensen eenmaal parken gaan delen enzo dan maak ik wel een altarnative aderes waar ze hun files op kunnen oploaden en in dat desbetreffende topic te zetten.
Oké dan horen we wel of het je gelukt is ;). Is al wel een jaar of 4 geleden dat ik daar voor het laatst gebruik van heb gemaakt dus ik weet niet of die download mod nog compatibel is met de huidige phpBB software.
De mod werkt niet meer want krijg steeds een database error
Oké bedankt zal is gaan kijken zodra ik me hosting bij Tim heb gekregen
Beste ICITS ,
ik ben op zoek naar een forum met de optie dat gebruikers ook downloads kunnen uploaden.
weet iemand zoiets ?
mvg , binkkie
ik denk dat je wel op een kleine 70euro uit komt vooral omdat de HDD maar 20GB is maar vanwege de 2controllers en 13spellen wel weer boven de 50euro maakt want zijn het nieuwe spellen of oude spellen ?
En de gemiddelde XBOX 360 op deze dag is nu momenteel 200 dus 200:5=40 euro inpricipe dat zou je bij een pandjes huis er voor krijgen.
Dus ik denk dat bieden vanaf 70euro wel een mooie prijs is .
Iemand die het weet het stond echt bij downloads maar nu omdat er teveel cattogeriéén zijn naar mijn mening kan ik het niet meer vinden.
Aangepast
Beste ICISCRIPTERS ,
ik zoek het websitekeurings script hij heeft hier op CP gestaan maar kan de download helaas niet meer vinden weet niet of die er nog staat maar zou ik miss een linkje nodig een soort live voorbeeld : www.gta-mekane.xlwebs.nl
thnks
pro-computers.nl
Ja dat ook wel ik zal in een PB me website sturen op te kunnen laten zien wat ik heb gedaan.
http://api.jquery.com is een goeie site voor java script en jquery's echt aan te raden
Ik zal wel ff vertellen wat ik wou :
Ik wou zegbaar dat mensen gewoon een andere layout kan kiezen
dus bijvoorbeeld default layout en standaard layout.
jQuery toggle
Dat precies zocht ik en ik heb precies gevonden wat ik zocht plus je hebt me op een idee gebracht thnks !
Beste ICTS ik zoek een uitklapbare menu als je op bijv forum klikt dat er dan een aantal optie's te voorschijn komen.
Ik had er ooit is 1 maar die ben ik kwijt en kan hem niet meer vinden vandaar dat ik het hier vraag.
bedankt binkkie
ja maar ik wil het graag hier in NL bestellen want ik hou niet van internationaal bestellen en vertrouw dat ook niet.
en daarom was dus me vraag of iemand ervaring had met die website om te bestellen
ik heb m'n accu even eruit gehaald het blijkt dus een lenovo BATCL00L tezijn.
Beste ICTS ,
ik heb een nieuwe laptop batterij nodig ( is van dezelfde laptop over dat ene topic over een adapter)
Aangezien m'n huidige snel leeg loopt.
ik ben erachter gekomen dat de naam van me batterij het volgende is :
toshiba pa3098U
nu is mijn vraag weet iemand een winkel in de buurt van Rotterdam die zo'n batterij verkoopt ?
En anders een site weet om het te bestellen. ( een betrouwbare natuurlijk)
Is dit een betrouwbare site
mvg , binkkie
Wat ik me afvraag is dat als ik bijvoorbeeld een mafia poppetje teken op papier en verder uit werk op mijn computer dan is het toch ook uniek?
Of zie ik dat verkeerd
Sorry voor m'n vraag in het topic maar om een nieuw topic te openen vind ik onzin.
Oke ik ga binnenkort ook denk ik mw3 halen maar omdat ik ook een ps3 gaat halen is mw3 op de wii wel overbodig maar zit wel te denken om het te kopen.
Wat ik de reden vond om blackops te kopen was omdat ik een normale controller heb gekocht.
Clasic controller voor 20eur bij de Intertoys
Oké bedankt voor de snelle reactie graag zou ik nog wel wat meer meningen willen horen maar iedergeval al wel bedankt voor jouw reactie!