Posts by binkkie

Ik bedoel met me right_colum dat ie dan naar link verplaats terwijl de left_colum wel normaal blijft staan. Ik maak wel een screenhost ;) die post ik wel in me edit.

Oke het registeren op het forum is me eindelijk gelukt !

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.09.11 21:11:05:
    Lol der zit gewoon een bug in v3host.be want als jeje aanmeld op het forum en je meld je daarna aan voor hosting krijg je het zonder dat je 15 post nodig hebt xD

Beste cp ik heb een vraag ondertussen ben ik ook bezig met een vieropeenrij script.

Nu vraag ik me af waar moet ik de ;return plaatsen want anders doet me right_colum raar

me script :

Ja maar ikweet niet of het echt is ik dacht gewoon dat het zo moest..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.09.11 15:24:08:
    Nee dat werkt ook niet.

He :S

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.09.11 21:25:52:
    Kunt u misschien zeggen welke ik moet zoeken want met $data-> familie moet ie dat toch kunnen zien?

Beste cp ik ben voor me spel bezig met een Familydealer die ruilt je gestolen goud in voor extra dingen die je normaal moet kopen voor je famillie.

Nu heb ik het probleem dat als ik extra geld voor me famillie wil kopen dat ik dan niks op de famillie bank ontvang terwijl ik heb ingesteld dat het op de bank moet komen.

Dit is het mysql gedeelte van me script :

Okee ga ik proberen

EDIT werkt ook niet dit is admin-donatie script :

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.09.11 11:37:30:
    Niemand...... ?

Heej CP ik zat rond te neuzen tussen de downloads kwam de Icriminals source tussen en toen zag ik de optie admin-doneren.

Ik heb hem aangepast en toen hij het eenmaal deed kwam ik tegen dat ik bij de users tabel een kolom moet hebben met 'iets' .
    Ik heb die aangemaakt met INT 11 Null op Nee en standaard waarde op geen.
    Ik heb al in de database van de criminolz source gekeken maar daar stond het bij de tabel users ook niet bij.

Dus weet iemand hoe ik deze kolom wel juist moet instellen?

Naam: Iwan
    Leeftijd: 13
    Functie: Moderator
    Ervaring: Zelf eigenaar van me eigen spel.
    Waarom wild u de functie: Omdat ik me graag bezig hou met crimesites enzovoort.

Beste cp ,

Ik heb een tijdje terug de dimaffia source gekocht.
    En ik had de vraag als werkt met /bank/

Hoe kan ik het net zoals banditi krijgen met bijv index.php?a=bank
    Want dat vind ik handiger.

MVG,binkkie

Jaa ik heb ook wel respect .

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.09.11 09:47:38:
    Ik heb de code sinds gister al veranderd maar heb nog wel het zelfde probleem.