Posts by binkkie

Nee , maar die spel heb ik bij zo zaak vandaan en ik dacht van die doet et wel dat tientje mja me poppetjes worden ineens helemaal raar.

Nee , ik heb vanmiddag (goedkoop)
    Grand theft auto iv aangeschaft en saints row 1

Grand theft auto iv doet het saints row 1 niet :( ---> goedkoop gekocht grote kans dat het kapot is <---- maar het was ook bij een 2e handze zaak maar goed die 2spellen heb ik extra saints row 1 maandag eff ruilen over gta ben ik zeer tevredenn.

Beste cp ik ben bezig met een nieuwe optie :

Creditstelen alleen het is idd het attack script alleen nu heb ik het probleem dat als ik credits probeer te stelen dat ik dan het geld krijg van die gebruiker en niet de credits hier onder mijn script :

Beste cp ik heb een xbox 360

met blackops
    en call of duty 4
    maar nu vraag ik me af welke games zijn nog meer aan te raden.

ik dacht aan gta maffia II saints row maar wel iedergval shooters

Wie wilt voor mijn site een logo designen.

Gratis het liefst het hoeft niet helemaal mooi en uitgebreid maar wel dat het aanzienbaar is.

Alvast bedankt

Nou ik gebruik dus een tekst editor tinymce en dan krijg ik zelfs als ik een emoticen plaats dit : maar de dik gedrukte tekst etc werkt gewoon wel. :S

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.09.11 20:26:47:
    Iemand ?

Hu :S ik heb geen script er bij gezet maar iedergeval als ik dus

PHP
    [img]plaatjelink[/img]

Doe dan werkt het niet dan krijg ik gewoon de code tezijn.

Beste cp ik zoek een textaera die het doet voor banditi aangezien de truc met het niet doet bij banditi dus ik hoop dat iemand die gratis met mij wilt delen.