Posts by binkkie
-
-
Beste,
ik heb al een beetje op google gezocht enzo
maar voor mijn portfolio zoek ik het volgendeik heb nu http://voorbeeld.nl/projects.php
maar ik wil dat het /projects/ word.
en ik weet dat het met .httaces kan maar weet iemand de code hiervoor ?.
afz binkkie
-
Beste cp ik zoek een spelletjes site script.
Geen gamehemel want als je daar een link toevoegd werkt het toch niet.
(het liefst gratis)
MVG,
binkkie
-
-
Oke dan , ja ... ik heb de goeie geluidsdrivers gevonden maar de graphics ho maar
stomme packerd bell |-)
-
-
Ja.. daar ben ik nu ook achter gekomen.
Ligt het aan me host ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.10.11 09:01:53:
Edit :ik ga nu proberen wat er gebeurt als ik het via 000webhost doe.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.10.11 09:19:24:
Nope werkt ook niet krijg dezelfde pagina -
Beste cp ik heb weer een vraag ik heb een account bij dot.tk.
En ik wil me domain configreren naar bekkers.tk dat werkt. Alleen als ik de dns invoer van xlwebs.nl server1.xlwebs.nl <--- dan krijg ik een hele andere site als ik bekkers.tk probeer.Weet iemand hoe dot.tk werkt of weet iemand een soort gelijke service (gratis het liefst).
binkkie
-
Ja weet ik het is nu gelukt nu nog de drivers vinden ...
Maar het gaat wel lukken :slotje:
-
Nee die zag ik ook wel
-
? weetnie wat dat is maar gaat over iets anders...
-
OOO ow oke dan is dit de verkeerde catogerie
wat is de php code ervoor ?
-
Nee daar staat het niet op
-
Beste cp op sommige site`s zie ik bijvoorbeeld staan u ip is ****** en u bekijkt dit in internet explorer 7 bijvoorbeeld.
Wieweet waar je zou javascriptje kan downloaden?
mvg binkkie
-
ondertussen heb ik een service pack gevonden bij xp-helpdesk.nl ofzo geinstaleerd nu eff pc aan het herstarten dus hoop dat het is gelukt (Y)
-
Beste cp ik had nog een pc staan en ben er mee aan de slag gegaan (voor school etc )
Nu heb ik het probleem hij draait op service pack 1 en ik moet me browser upgraden naar Internet Explore 7 .Alleen dat lukt me niet want dan zegt ie dat me windows het niet ondersteunt maar service pack 3 downloaden kan ook niet want dan zegt ie dat microsoft.com alleen Internet Explore 5 of hoger ondersteunt.
Ik heb het met firefox geprobeert.
Werkt ook niet,
wat moet ik hier aan doen en ja ik heb al gegoogeld. -
Moet ik zelf nog even abo'tje erbij doen voor internet, anders 12.50 per maand voor prepaid internet. <----- dat wilt ie
Als ik je mocht aanraden zou ik per maand gewoon lekker opwaaderen dat is veel beter. Dan een internet abbo.
Je waadeert op dan heb je 20eur btg dan sms je blackberry aan naar 4000 bb herstarten en je kan pingen (H) -
-
Ik ben geintereseerd
Edit er is iets raar ik had 5,80 dus ik betaald per smsjes hou ik 1,15 over terwijl ik 1,50 moet overhouden voor de laatste sms raar
-