Posts by binkkie

Beste cp ik zoek een spelletjes site script.

Geen gamehemel want als je daar een link toevoegd werkt het toch niet.

(het liefst gratis)

MVG,

binkkie

:slotje:

Ik koop wel gewoon binnenkort een .nl aderes het is zo`n gedoe maar maakt niks uit thnx voor de reactie`s.

Ja.. daar ben ik nu ook achter gekomen.

Ligt het aan me host ?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.10.11 09:01:53:
    Edit :

ik ga nu proberen wat er gebeurt als ik het via 000webhost doe.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.10.11 09:19:24:
    Nope werkt ook niet krijg dezelfde pagina

Beste cp ik heb weer een vraag ik heb een account bij dot.tk.
    En ik wil me domain configreren naar bekkers.tk dat werkt. Alleen als ik de dns invoer van xlwebs.nl server1.xlwebs.nl <--- dan krijg ik een hele andere site als ik bekkers.tk probeer.

Weet iemand hoe dot.tk werkt of weet iemand een soort gelijke service (gratis het liefst).

binkkie

Beste cp op sommige site`s zie ik bijvoorbeeld staan u ip is ****** en u bekijkt dit in internet explorer 7 bijvoorbeeld.

Wieweet waar je zou javascriptje kan downloaden?

mvg binkkie

Beste cp ik had nog een pc staan en ben er mee aan de slag gegaan (voor school etc )
    Nu heb ik het probleem hij draait op service pack 1 en ik moet me browser upgraden naar Internet Explore 7 .

Alleen dat lukt me niet want dan zegt ie dat me windows het niet ondersteunt maar service pack 3 downloaden kan ook niet want dan zegt ie dat microsoft.com alleen Internet Explore 5 of hoger ondersteunt.

Ik heb het met firefox geprobeert.
    Werkt ook niet,
    wat moet ik hier aan doen en ja ik heb al gegoogeld.

Moet ik zelf nog even abo'tje erbij doen voor internet, anders 12.50 per maand voor prepaid internet. <----- dat wilt ie ;)

Als ik je mocht aanraden zou ik per maand gewoon lekker opwaaderen dat is veel beter. Dan een internet abbo.
    Je waadeert op dan heb je 20eur btg dan sms je blackberry aan naar 4000 bb herstarten en je kan pingen (H)

Heej ik heb de whear.nl gedownloaden test hem op localhost (usbwebserver)

Hoe kan ik zorgen dat het inplaats van .localhost

localhost/admin/page/ word?

Mvg, binkkie