Posts by binkkie

Heej ik heb fifa 08 weer is uit de kast getrokken en ik had de vraag ik heb een filmpje op geslagen maar hoe kan ik die openen want hij slaat het niet op als een formaat weet iemand hier raad mee ? .

binkkie

Ik heb hem nu erop :D werkt perfect!

Alleen ben het niet gewend altijd windows gewend maar dit besturingsysteem is nice :O

Idd een aanrader en zeker voor op een NC10 notebook ;).

Alleen heb ik het probleem heb prongelijk die messenger geval wegehaald bij die linker of rechter startbalk hoe krijg ik dat weer terug of op me bureablad ?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.10.11 18:56:36:
    Over die messenger is al opgelost (Y)

iedergeval weer een aanrader gevonden , als het mag kan dit topic eventueel gebruikt worden voor zulke sources teminste gewoon als je vragen hebt ofzo?.

Heey ik ben vanplan om binnenkort over te stappen van Windows XP naar Ubuntu wat is jullie ervaring met Ubuntu?

En wat voor versie van Ubuntu raden jullie aan op de Samsung NC10

EDIT :

Echt heel erg mooi en lijkt erg op lunix als je vragen hebt kan je ze hier stellen.

Trouwens ik heb op de site gekeken van Ubuntu en ik begryp er uit dat je het ook op je usb kan instaleren om uit te testen ? http://www.ubuntu.com/download/ubuntu/windows-installer

Heej ik ben met het kluis script bezig geweest het is me aardig gelukt nu heb ik het probleem :

Als ik €3.290.903,- heb neem ik 3 op dan krijg je €3.290.977,- en als ik die 3 weer stort krijg ik 3.290.974,-

Hoe kan dit telt het script de cijfers verkeerd?

Mijn script :

Oke dankje wel ik ga kijken of de code het doet.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.10.11 17:38:11:
    SLOT :slotje::slotje::slotje::slotje::slotje: