Beste wie weet wat voor script dit is :
Ik wil het graag gebruiken voor op me site.
Ik dacht aan een jquery script ? Want ik zie het ook vaak bij foto`s
Beste wie weet wat voor script dit is :
Ik wil het graag gebruiken voor op me site.
Ik dacht aan een jquery script ? Want ik zie het ook vaak bij foto`s
Ik heb een idee er is een real life topic wat dachten jullie van een twitter topic.
Ik zet mijn twitter en de twitter van CP erbij of de eigenaar van dat twitter account plaatst de link ook mag ook.
https://twitter.com/#!/MrKloozakk
https://twitter.com/#!/CPdotcom
[offtopic]als dit niet mag dan sorry[/offtopic]
Hier een foto van mi (xD)
Ja dat weet ik . Maar dat bedoelde ik wel maar ik wil het zo doen dat als je een verkeerd wachtwoord of gebruikersnaam invoer dat je dan dat in die javascript krijgt te zien.
Oo ehm de pagina van hyves en facebook heb ik nu van Google vinden en van hotmail.
zwpgangster thnx zal kijken of het is wat ik bedoel.
Nillas de dev pagina ?
Beste ik heb 2 vragen,
ik ben met iets bezig en ik had gezien op banditi dat er meer manieren zijn om inteloggen zoals via hyves facebook etc. Weet iemand hoe ik ook aan die codes kan komen ?.
2e vraag :
Ik had gezien ook bij banditi en meerdere sites dat er een speciaal klein tip venstertje komt van Vul hier je Gebruikersnaam in enzo voorbeeld :
Hmm ja daarom ehm probeer een grafisch spel in je browser in deze mini laptop zit ook een 128 mb videokaart.
Oke hoe groot is je videokaart ? 128 mb 256 mb 512mb 1gb ? 64 mb 32mb ?
Aha oke heb je al de nieuwste drivers van ATI gedownload ? en wat gebeurt er als je scrollt doet dan heel vaag en haperig of gewoon normaal ?
Als je videokaart het had begeven gaf je pc ook geen beeld meer of heb jeje beeld nu op je moederbord aangesloten dus je onboard videokaart ?
1vraag :
Wat gebeurt er met de files die op Gamecoll staan en hier op CP staan geplaatst als download :
Dus snel gevraagd :
Wat gebeurt er met de files die hier zijn geupload waarvan de download link via gamecoll loopt.
Bedoel je met plaats stad ?