Posts by bas

Ik werk momenteel aan mijn website Startcrime.nl. Ook doe ik werk voor http://JoyWeb.nl, ik heb die hele website/script gemaakt en ben er het een en ander voor aan het aanpassen, ect.

Daarbij wil ik nog een keer zelf een crime game maken, maar daar ben ik pas net aan begonnen samen met een vriend :D

Punten: 3/10
    Pluspuntent: niks eigenlijk, het spijt me.
    Minpunten:
    De naam op de layout klopt wel: de lay-out ziet er erg goedkoop uit. Bij de header is zo'n simpel licht effect gebruikt en het "logo" is gewoon in te voegen.

Mijn tip:
    Leer eerst designen. Het klinkt misschien lullig, maar dit is het niet echt. Volg eens wat turorials op psdtuts.com.

Ik bedoelde opties die half werken en toch als "af" verklaard zijn.

En als je niks kan vinden toch gewoon Arial/verdana?

Zover ik weet zijn hiervoor geen scripts gemaakt en gratis weggegeven.
    Ik zou deze voor u kunnen maken, maar dan zal dit u ongeveer 200 euro gaan kosten voor een script zoals bijvoorbeeld de Lunagang heeft.

Mocht u dit niet willen, dan zult u denk ik toch voor een gratis "Help forum" script moeten gaan.

Als ik jou was zou ik het lettertype veranderen. Voor de rest zie ik dat de website nog lang niet af is (er moeten nog vele opties in), maar ik vind het een mooi begin! Ook geen iframes of van die opties die maar half werken. Mijn complimenten!

Niels
    Waar krijgt u deze melding? Als ik de website bezoek krijg ik namelijk helemaal geen meldingen.

SkyNet
    Dit komt doordat er een andere layout is ingebouwd dan waarvoor ik hem had gemaakt. Ik zal dit zo even veranderen, het komt gewoon omdat ik een te langen <h1> tag heb gebruikt en dat die dus niet in deze layout past.

Db-maffia
    Dit is zeker geen "flauwekul". Ik zal zo een stukje van de code uploaden. Waar maakt u eigenlijk uit op dat dit "flauwekul" zou zijn? Ik hoop dat u dat iets duidelijker zou willen en kunnen uitdrukken, anders vind ik uw bericht op "flauwekul" lijken.

Mvg,
    Bas