Zou eerst eens naar de beveiliging kijken
Posts by Bonnano
-
-
Niet echt netjes van je he.
Citeer dit namelijk van je site:
CitaatNatuurlijk kan dat niet zonder ervaring. Ik werk al minimaal 4 jaar met Adobe Photoshop en html 3 jaar. Ik zit nu in de leer-fase van PHP daar werk ik nu al ongeveer een half jaartje aan.
4 jaar met photoshop werken, en nog steeds andere layouts na maken, geen eigen creativiteit hebben om zelf iets te verzinnen?
hmmmm
-
Snap dat je uit deze crew wilt stappen, als je kijkt hoe hun behandeld werden, schandalig.
-
Citaat van stan
Oke dan mijn mening over CP hup gooi creativedev online, dan ben ik hier weg...
Als je zo begint waarom dan niet gewoon meteen oprotten?
Citaat van JoshuaIk citeer;
Dus als je een beetje slim bent ga je in de discussie topics verder, sjezus voel me nu wel een hoog opgeleid crewlid die volwassenen moeten wijs maken dat sinterklaas bestaat.Jij voelt je eigen een hoog opgeleid crewlid? Grapje zeker?
-
-
Beste mensen,
Ik ben een nieuwe mafia game begonnen, en ik denk dat er nog wel een aantal bugs in zitten waarmee je bijvoorbeeld veel geld kunt krijgen.
Voordat deze game echt online gaat wil ik natuurlijk wel dat dit allemaal verholpen is.
Daarom zoek ik iemand die goed is in bugs zoeken en deze weet te gebruiken, denk hierbij aan bijvoorbeel SQL injections e.d.
Hier wil ik gerust een kleine vergoeding tegenover stellen in de vorm van een gratis advertentie op de site of een klein geldbedrag.
Stuur maar een PB
Mvg, Bonnano
-
[offtopic]Help hem in dit topic dan, zo voorkom je dat er meerdere mensen tegen dit probleem aanlopen.[/offtopic]
-
De naam avatar mag zo gebruikt worden, of heb je hier geen onderzoek naar gedaan ?
-
Denk dat hierbij geen link moet worden gelegd naar http://realrecordz.nl ?
-
Treed dan ook eens op tegen die gasten.
Dat slappe gedoe van de moderators op dit moment tegen offtopic reacties kan ik niet zo goed uitstaan
-
Mensen moeten gewoon geen commentaar gaan geven.
Ik laat iemand die een layout wilt kopen een layout zien en een prijs waarvoor hij hem kan kopen. Zonder dat deze 'mannetjes' vragen gaan stellen gaan ze me belachelijk maken.
Laage
-
Bepaal *** mijn eigen prijzen, hoeven jullie *** niet voor me te doen.
-
25,-
-
[offtopic]Je vind iedereen hier maar kiddo's, maar je zit zelf ook beetje kansloos hier een zinloze discussie te voeren die nergens over gaat.
Want iedereen afkraken kun je wel goed inderdaad, kun je ook nog iets anders of ben jij zo iemand die geen vrienden heeft en hele dag kut opmerkingen gaat maken?
Tevens heb ik hier geen account voor gemaakt, aangezien mijn andere account verbannen is, dus trek niet zo snel conclusies
[/offtopic]Denk dat dit topic beter gesloten kan worden.
-
Nou maikel, zeg ons maar eens wat jij allemaal al bereikt hebt papa
-
[offtopic]Niet stoer lopen doen? Kijk naar jezelf wannabe vaderfiguurtje?[/offtopic]
Maffiabaas is een uitgewerkte Banditi.
-
Zou het allemaal wat kleiner doen, komt zo in mijn ogen nogal lomp over, verder zou ik ook niet overal die gradient doen. En de icons bij het inlog gedeelte vind ik er totaal niet bij passen.