Zou eerst eens naar de beveiliging kijken
Posts by Bonnano
-
-
Niet echt netjes van je he.
Citeer dit namelijk van je site:
CitaatNatuurlijk kan dat niet zonder ervaring. Ik werk al minimaal 4 jaar met Adobe Photoshop en html 3 jaar. Ik zit nu in de leer-fase van PHP daar werk ik nu al ongeveer een half jaartje aan.
4 jaar met photoshop werken, en nog steeds andere layouts na maken, geen eigen creativiteit hebben om zelf iets te verzinnen?
hmmmm
-
Snap dat je uit deze crew wilt stappen, als je kijkt hoe hun behandeld werden, schandalig.
-
Citaat van stan
Oke dan mijn mening over CP hup gooi creativedev online, dan ben ik hier weg...
Als je zo begint waarom dan niet gewoon meteen oprotten?
Citaat van JoshuaIk citeer;
Dus als je een beetje slim bent ga je in de discussie topics verder, sjezus voel me nu wel een hoog opgeleid crewlid die volwassenen moeten wijs maken dat sinterklaas bestaat.Jij voelt je eigen een hoog opgeleid crewlid? Grapje zeker?
-
-
Beste mensen,
Ik ben een nieuwe mafia game begonnen, en ik denk dat er nog wel een aantal bugs in zitten waarmee je bijvoorbeeld veel geld kunt krijgen.
Voordat deze game echt online gaat wil ik natuurlijk wel dat dit allemaal verholpen is.
Daarom zoek ik iemand die goed is in bugs zoeken en deze weet te gebruiken, denk hierbij aan bijvoorbeel SQL injections e.d.
Hier wil ik gerust een kleine vergoeding tegenover stellen in de vorm van een gratis advertentie op de site of een klein geldbedrag.
Stuur maar een PB
Mvg, Bonnano
-
[offtopic]Help hem in dit topic dan, zo voorkom je dat er meerdere mensen tegen dit probleem aanlopen.[/offtopic]
-
De naam avatar mag zo gebruikt worden, of heb je hier geen onderzoek naar gedaan ?
-
Denk dat hierbij geen link moet worden gelegd naar http://realrecordz.nl ?
-
Treed dan ook eens op tegen die gasten.
Dat slappe gedoe van de moderators op dit moment tegen offtopic reacties kan ik niet zo goed uitstaan
-
Mensen moeten gewoon geen commentaar gaan geven.